Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Skupiamy się na budowie zdrowego biznesu franczyzowego Odido w projekcie Elevate
Franczyzobiorcy mają problem. Nie dość, że trudno o nowych pracowników, to są też problemy z ich utrzymaniem w firmie
Franczyzobiorcy mają problem. Nie dość, że trudno o nowych pracowników, to są też problemy z ich utrzymaniem w firmie
Franczyza spowolniła rozwój na Ukrainie. W 2024 r. otwarto około 1500 nowych punktów franczyzowych, a rok wcześniej – prawie 7500
Kodano Optyk z planami ekspansji. Sieć zamierza otworzyć w tym roku 30 nowych salonów franczyzowych 06.02.2025. / 11:27
Sporo nowości i rebranding. Franczyzowa sieć Intermarché zamierza mocno rozwijać produkty marki własnej
Jest reakcja rządu na apel rzeczniczki MŚP. Przedsiębiorcy będą mieli więcej czasu na rozliczenie się za prąd
Franczyzobiorcy mogą o tym nie wiedzieć. Niezłożenie wniosku w terminie będzie ich słono kosztować. Jest interwencja rzeczniczki MŚP
Dr Marta Ziółkowska prognozuje dalszą ekspansję rynku franczyzowego. Ekspertka podkreśla, że jej dynamika będzie jednak znacznie niższa
Franczyzowa sieć Bricomarché stawia na markę własną. "Chcemy stworzyć jak najbardziej atrakcyjną ofertę"
Nowy prezes i dyrektorzy we franczyzowej sieci Intermarché. “Naszym celem jest umocnienie pozycji lidera rynku detalicznego w Polsce”
Sklepy franczyzowe rozwijają aplikacje mobilne. Eksperci CPS GfK: to dziś główne źródło wiedzy o promocjach
Michał Kokoszkiewicz Małe sklepy czeka armageddon? Obroty placówek, które nie przystąpią do systemu kaucyjnego, drastycznie spadną
Pierwsza edycja plebiscytu na franczyzowego Superbohatera! Wyróżnimy najbardziej aktywnych i kreatywnych przedsiębiorców
Franczyzobiorca Odido: Stawiam na produkty, które sam wybieram i wiem, że sprawdzą się w moim sklepie
Artykuł sponsorowany SEO w e-commerce 2025. Najnowszy ranking sklepów z największym ruchem organicznym