19.12.2025 / 12:08
StoryEditor

3 w 1, czyli pomysł na biznes inspirowany azjatycką kulturą [GALERIA]

Home Shop to innowacyjny koncept, który zadebiutował w WarszawieHome Shop

Przestrzeń łącząca sklep, strefę zabawy i kawiarnię, zaprojektowana w wyrazistym stylu kawaii, ruszyła w jednym z warszawskich centrów handlowych. Nazywa się skromnie - Home Shop - ale wnętrze do skromnych nie należy. Zobaczcie sami.

W artykule przeczytasz:

  • Jak wygląda Home Shop?
  • Jakie sklepy są w Fort Wola?
  • Czym zajmuje się Mayland?
Koncept ruszył w stołecznym centrum handlowym Fort Wola. Na 279 mkw. Home Shop oferuje szeroki wybór akcesoriów i gadżetów nawiązujących do azjatyckiej popkultury, automaty do gier oraz kawiarnię ze specjalnościami charakterystycznymi dla nowoczesnych trendów kulinarnych Korei i Japonii. 

Jak wygląda Home Shop?

Wnętrze zostało zaprojektowane z dbałością o detale, które tworzą immersyjny klimat znany z japońskich i koreańskich konceptów lifestyle’owych.

image
FOTO: Home Shop

– Home Shop to przestrzeń, w której każdy znajdzie coś dla siebie niezależnie od wieku. Chcemy, aby klienci mogli nie tylko zrobić zakupy, ale także spędzić tu czas w ciekawy i inspirujący sposób. To wyjątkowe połączenie sklepu, strefy zabawy i kawiarni, które pozwala na chwilę przenieść się do Japonii czy Korei – mówi architekt Dorota Różańska-Rylska z pracowni 2eR.

image
FOTO: Home Shop

Home Shop wpisuje się w strategię Fortu Wola, która zakłada konsekwentne poszerzanie oferty rozrywkowej i tworzenie miejsc, w których klienci mogą spędzić czas w sposób różnorodny - nie tylko zrobić zakupy, ale też odpocząć, odkryć coś nowego i dać się zaskoczyć. 

image
FOTO: Home Shop

To kolejny koncept, który wzmacnia wizerunek centrum jako przestrzeni otwartej na współczesne style życia, nowe formaty retailowe i doświadczenia, których klienci coraz częściej szukają poza tradycyjnymi sklepami.

image
FOTO: Home Shop

Jakie sklepy są w Fort Wola?

Fort Wola to 28 tys. mkw. powierzchni najmu, ponad 70 lokali i oferta, która łączy zakupy, usługi, gastronomię i rozrywkę. Obok dużych marek (m.in. Kaufland, Empik, Sinsay, HalfPrice, Hebe, Rossmann, Jysk i Woolworth), w obiekcie działają również lokalne koncepty gastronomiczne - od Kuchni Smak Azji po Bingo Bubble i Tutti Santi. Strefę rekreacyjną tworzą m.in. 147 Break, Roller Disco, Zdrofit, Jungle Academy oraz Centrum Rysunku. Home Shop dołącza do tej różnorodnej oferty jako nowe miejsce spotkań, zabawy i popkultury.

image
FOTO: Home Shop

Czym zajmuje się Mayland?

Mayland jest deweloperem i zarządcą dużych obiektów handlowych w Polsce, działającym na rynku od 1995 roku jako część Grupy Casino. W portfolio spółki znajdują się takie obiekty jak Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku, Fort Wola w Warszawie oraz Serenada w Krakowie. W 2024 roku spółka zakończyła modernizację Fortu Wola w Warszawie, kontynuując strategię rozwoju i podnoszenia standardów istniejących obiektów.

Od 2001 roku Mayland dostarczył na rynek ponad 250 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie zarządza obiektami w całej Polsce i posiada rozbudowany portfel projektów obejmujących zarówno inwestycje komercyjne, jak i mieszkaniowe.

 

 

19. grudzień 2025 12:15