Franczyzobiorcy Intermarche, E. Leclerca oraz SPAR stawiają na punkty ładowania aut elektrycznych Do końca 2024 roku firma Powerdot planuje uruchomić 36 kolejnych punktów ładowania aut elektrycznych usytuowanych przy supermarketach oraz na stacjach benzynowych należących do franczyzobiorców znanych marek detalicznych. W efekcie infrastruktura stworzona w ramach współpracy inwestora z franczyzobiorcami zwiększy się w bieżącym roku do ok. 60 dostępnych punktów ładowania. Wśród partnerów Powerdot są m.in. franczyzobiorcy Intermarche, E. Leclerca oraz SPAR. To dla nich możliwość pozyskania klientów z dużym portfelem.
Inspekcja Pracy zmieni umowę zlecenie na etat? Nowe problemy dla właścicieli sklepów
Duży Ben szuka agentów w 10 miastach. Jakie są koszty, przychody i benefity?
Kasy samoobsługowe w małym sklepie: kiedy opłaca się to rozwiązanie?
Franczyza w Żabce – sprawdzamy koszty sklepu na start i co miesiąc
Tylko 12% Polaków skorzystało z systemu kaucyjnego. „To nie są tylko butelkomaty”