Co nowego w aplikacji Żappka?
Z kolei w aplikacji Żappka, w „Strefie partnerów”, pojawiła się możliwość wymiany 1690 żappsów na Allegro Smart! na miesiąc lub 4990 na rok. Informacje o promocji będą przekazywane w aplikacji Żappka poprzez powiadomienia push, komunikaty i relacje, a do osób korzystających z Allegro Smart! trafią w newsletterze. Akcja trwa od 17 grudnia do 13 stycznia.
Dodatkowo, w dniach 17–23 grudnia w sklepach Żabka obowiązuje specjalna akcja związana z kartami podarunkowymi Allegro. W ramach promocji każdy użytkownik, który w tym czasie zakupi kartę podarunkową Allegro o wartości 100 zł, otrzyma bezpłatnie miesięczny dostęp do Allegro Smart!, natomiast przy zakupie karty o wartości 200 zł zyska roczny dostęp do programu.
Kod pojawi się automatycznie w zakładce „Twoje kupony i nagrody” w Żappce i będzie można go aktywować aż do 15 maja 2026 r. Wystarczy przed zapłatą zeskanować kod QR w aplikacji Żabki, opłacić zakup i zachować paragon z kodem karty podarunkowej. To kolejna okazja, by w ramach wspólnej akcji obu marek zyskać dostęp do Smart! i korzystać z darmowych dostaw na Allegro w jeszcze łatwiejszy sposób.
– Wspólnie z Allegro przygotowaliśmy akcję z atrakcyjnymi ofertami skierowaną do wszystkich użytkowników Żappki i Allegro Smart! Ta współpraca dobrze pokazuje to, co w Żappce jest wyjątkowe – w jednym miejscu łączy wiele różnych ofert. Nieustannie ją rozwijamy, wzbogacając o nowe funkcjonalności, bo chcemy dostarczać naszym klientom wygodne rozwiązania, które pozwalają oszczędzać czas – mówi Łukasz Gawęda, director of digital business building w Grupie Żabka.
Jak Allegro rozwija Smart?
Paweł Łowisz, dyrektor Allegro Smart! i programów lojalnościowych w Allegro, dodaje: – W Allegro konsekwentnie rozwijamy Smart!, tak aby oferować kupującym nie tylko wygodę i oszczędności w ramach platformy, lecz także realne korzyści w codziennych sytuacjach zakupowych. Współpraca z Żabką idealnie wpisuje się w tę strategię. To silna, rozpoznawalna marka, dzięki której ponad 7 milionów polskich smartowiczów zyskuje dostęp do dodatkowych korzyści w Żabce - uważa.
Podkreśla, że współpraca stanowi kolejny etap budowania długoterminowej wartości dla zaangażowanej społeczności allegrowiczów, w tym jej młodszej części, która chętnie korzysta z wygodnych i szybkich rozwiązań.
- Jednocześnie to dopiero początek – nasze partnerstwo z Żabką będzie się rozwijać, dlatego warto obserwować, jakie nowe udogodnienia i korzyści przyniesie klientom w nadchodzącym 2026 roku – ujawnia.
Żappka – co oferuje aplikacja?
W Żappce zaszła niedawno ważna zmiana – wszystkie oferty partnerów zostały przeniesione do nowej zakładki „Strefa partnerów”. Znajdowanie dostępnych promocji – również marek z portfolio Grupy Żabka, jak Delio, Jush! czy Maczfit – jest teraz jeszcze bardziej intuicyjne.
Dzięki Żappce, łączącej zakupy, rozrywkę, transport i usługi, wiele codziennych obowiązków staje się prostszych. Użytkownicy bezpośrednio w aplikacji mogą zamawiać taxi oraz w kilkudziesięciu miastach kupować bilety komunikacji publicznej. Dostępne są też ubezpieczenia we współpracy z KioskPolis.pl, naprawa butów i poprawki krawieckie z woshwosh czy naprawa smartfona.
Miłośnicy rozrywki i cyfrowych produktów mogą wypożyczać filmy w serwisie VOD SWEET.TV za żappsy, a także kupować gry, subskrypcje i prepaidy. Dodatkowo aplikacja pozwala wykupić Kawonament (7 kaw w pakiecie na 15 dni za 34,99 zł), lokalizować najbliższą Żabkę, a nawet – od niedawna – przeglądać horoskopy.
Czym zajmuje się Grupa Żabka?
Grupa Żabka to ekosystem convenience, który obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie modern convenience działającą pod marką Żabka oraz funkcjonującą w Rumunii sieć pod marką Froo. Łącznie na koniec września 2025 r. to 12 099 sklepów. Ekosystem uzupełnia sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.
Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta. Platforma Dietly to z kolei wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje zaś za pośrednictwem marek Jush! i Delio.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
