Totalne metamorfozy w Intermarche. Model Power w 3 kolejnych sklepach Trzej franczyzobiorcy sieci Intermarche w tym samym czasie dokonali metamorfozy swoich sklepów. Wdrożyli w nich koncept Power. Na czym polega i jak przekłada się na przychody?
System kaucyjny w małych sklepach może być wabikiem dla klientów. Szef polskiego oddziału Tomra Collection wyjaśnia, jak to możliwe
Franczyzowa sieć Bricomarché stawia na markę własną. "Chcemy stworzyć jak najbardziej atrakcyjną ofertę"
Nowy prezes i dyrektorzy we franczyzowej sieci Intermarché. “Naszym celem jest umocnienie pozycji lidera rynku detalicznego w Polsce”
Sklepy Żabka prowadzi już blisko 500 franczyzobiorców z Ukrainy. W ocenie sieci ta liczba będzie rosła
Sklepy Komfort chcą mieć 129 salonów we franczyzie. Sprawdzamy warunki i koszty
Krzysztof Tokarz, GK Specjał: SPAR może się docelowo stać naszą najważniejszą franczyzą
Sklepy Żabka prowadzi już blisko 500 franczyzobiorców z Ukrainy. W ocenie sieci ta liczba będzie rosła
Intermarche daje franczyzobiorcom nowe narzędzie w walce o klienta. To akcja "Najtańszy w kategorii"
Firma Sweet Gallery uruchamia nową franczyzę Good Chicken z ofertą dań na bazie kurczaka