12 grudnia na studiach podyplomowych Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się spotkanie z jednym z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów w Europie w dziedzinie rozwoju biznesu i innowacji – Riccardo Falduto.
O czym opowie Riccardo Falduto na SGH?
Podczas prelekcji Falduto podzieli się z uczestnikami swoją filozofią budowania przewag konkurencyjnych w modelach franczyzowych. Jak się dowiedzieliśmy, szczególny nacisk położy na to, że współczesne sieci – aby rosnąć szybciej i budować trwałe fundamenty skalowania – muszą nie tylko być innowacyjne, lecz przede wszystkim oferować wartość dodaną, która staje się prawdziwym wyróżnikiem marki na rynku.
Studenci usłyszą także o praktycznym wykorzystaniu koncepcji value-added innovation w projektowaniu systemów franczyzowych, pracy z franczyzobiorcami oraz w ekspansji międzynarodowej.
Prelekcja Riccardo będzie jednym z kluczowych punktów grudniowego panelu, oferując studentom unikatową możliwość spojrzenia na franczyzę z perspektywy strategicznego myślenia i przewagi konkurencyjnej opartej na wartości dodanej - uważa Magdalena Parfianowicz, wykładowczyni kierunku studiów Zarządzanie Franczyzą.
Kim jest Riccardo Falduto?
Riccardo Falduto to praktyk rozwoju organizacji, znany z imponującego sukcesu ekspansji amerykańskiego start-upu na rynki europejskie w latach 2014–2019. Projekt ten zwieńczyła transakcja sprzedaży firmy za 70 mln USD do jednej z największych globalnych korporacji w branży PPE–healthcare. Jego doświadczenie obejmuje pracę w międzynarodowych korporacjach, a także kilkuletni okres działalności w Parlamencie Europejskim. Jest certyfikowanym coachem ICF Business Coach Level 2.
Jest też znany z wystąpień na głównych scenach Women in Tech Summit 2023 i 2025 oraz z roli keynote speakera na wielu renomowanych wydarzeniach, m.in. Deep Tech Summit oraz Wolves Summit 2023.
