Nasz Sklep: jakie marki obejmuje?
Polska sieć handlowa Nasz Sklep obejmuje kilka marek, działających na rynku. Jest bowiem właścicielem brandów takich jak: Nasz Sklep, Premium Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep Express oraz Premium Market Plus. Nasz Sklep jest własnością Grupy Kapitałowej Specjał. Na koniec 2024 roku w Polsce działało 5776 sklepów pod szyldami należącymi do Naszego Sklepu. Sieć prowadzi obecnie działalność na terenie niemal całej Polski - wyjątkiem są województwa lubuskie i kujawsko-pomorskie.
Z kim chce współpracować sieć Nasz Sklep?
Nasz Sklep informuje na swojej stronie internetowej, że do współpracy zachęca osoby przedsiębiorcze, odpowiedzialne, pełne optymizmu i energii oraz zaradne i sumienne. Nie oczekuje się jednak od nich doświadczenia w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej – Nasz Sklep oferuje nowicjuszom wsparcie w biznesie. Firma podkreśla jednak, że stawia na dużą autonomię swoich franczyzobiorców, co oznacza, że mają oni znaczną kontrolę nad przedsiębiorstwem.
Jakie wymagania trzeba spełnić, aby wejść we współpracę z Naszym Sklepem?
Sieć Nasz Sklep ma pewne oczekiwania wobec przedsiębiorców, którzy zechcą współpracować z nią na zasadach franczyzy. Należy być płynnym finansowo, a także posiadać odpowiednią powierzchnię handlową powyżej 50 mkw. Preferowane są lokalizacje, które wykluczają konkurowanie z innymi sklepami tej samej sieci. Firma oczekuje od franczyzobiorcy ustalenia formy sprzedaży (tradycyjna bądź samoobsługowa), a także zaangażowania w akcje promocyjne i otwartości na działania marketingowe, służące pozyskaniu rynku, a także przestrzegania zasad prawnych i etycznych dotyczących środowiska handlowców.
Co zapewnia Nasz Sklep swoim franczyzobiorcom?
Franczyzobiorcy, którzy wejdą we współpracę z Naszym Sklepem, mogą liczyć na pomoc już od początkowego etapu, przy remodelingu sklepu zgodnie z wytycznymi, a także przy wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej punktu handlowego – sieć zapewni materiały, służące identyfikacji wizualnej placówki. Firma oferuje również pakiet promocyjny dla konsumentów, rabaty i rozbudowaną strukturę dystrybucyjną oraz atrakcyjne warunki handlowe u dostawców zewnętrznych.
Pomoc od sieci Nasz Sklep: na co może liczyć franczyzobiorca?
Nasz Sklep zapewnia swoim franczyzobiorcom również pomoc w zakresie wyboru miejsca na lokalizację sklepu, włącznie z sugerowaną wielkością pomieszczenia i planami jego urządzenia zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Mogą liczyć na wsparcie w organizacji reklamy i kampanii promocyjnych. Współpracownicy sieci otrzymają od niej pomoc w uzyskaniu specjalnych zezwoleń czy koncesji, w ustaleniu i przygotowaniu odpowiednich kryteriów wymagań odnośnie zatrudnienia kadry pracowniczej.
Nasz Sklep przeprowadza szkolenia franczyzobiorcy i zatrudnionego personelu, oferuje sprawdzone modele podstawowych zasad obsługi klientów i systemu pracy. Ułatwia także codzienną działalność poprzez wsparcie w postaci dostaw odpowiednich towarów, pośrednictwo w zakupie towarów, materiałów, odpowiednich urządzeń, oferując również system zamówień elektronicznych za pomocą Internetu.
Franczyzobiorcy uzyskają też od swojego franczyzodawcy informacje na temat dostępnych sposobów finansowania przedsięwzięcia w postaci pożyczek czy kredytów bankowych. Marka dysponuje własnym programem lojalnościowym Super Profit, w którym klienci mogą zbierać punkty.
Jakie są koszty i zyski ze współpracy z siecią Nasz Sklep?
Sieć Nasz Sklep nie podaje do publicznej wiadomości, jakie koszty i zyski wiążą się ze współpracą. Informuje, że zdejmuje ze współpracowników wszelkie koszty z tytułu korzystania z brandu i identyfikacji wizualnej firmy. Oferuje również wynagrodzenie wypłacane za realizację polityki handlowej sieci.
Warto wiedzieć, że Nasz Sklep może wesprzeć swoich franczyzobiorców finansowo, jeśli chodzi o wyposażenie lub unowocześnienie placówki handlowej. Szczegółowe kwestie kosztów i zysków ustalają poszczególne umowy franczyzowe z konkretnymi współpracownikami.
