Współpraca sieci Carrefour z rolnikami
Jak słyszymy w centrali sieci, wszystkie uprawy prowadzone są w gruncie, pod osłonami, z dbałością o glebę, bioróżnorodność oraz dobrostan owadów zapylających. Pomidory odznaczają się pełnym, naturalnym smakiem i w 100 proc. pochodzą z polskiego gospodarstwa.
- W Carrefour od 2018 roku realizujemy w Polsce strategię transformacji żywieniowej, której wyrazem jest program Act For Food. Jego kluczowym celem jest wspieranie klientów w wyborze zdrowszych i bardziej zrównoważonych produktów w korzystnych cenach. Widzimy, że konsumenci coraz częściej poszukują żywności nie tylko wysokiej jakości, ale również pochodzącej z odpowiedzialnych źródeł. Odpowiedzią na te oczekiwania jest marka Jakość z Natury, która dostępna jest wyłącznie w naszej sieci – tłumaczy Katarzyna Zaręba-Tremelet, menedżer Grupy Kategorii Produktowych - Marka Własna, Projekty Strategiczne w Carrefour Polska.
Podkreśla, że każdy produkt z tej gamy przechodzi rygorystyczne testy jakościowe i regularne kontrole prowadzone przez niezależne laboratoria. Dzięki temu konsumenci mają pewność, że wybierają żywność naturalną, bez sztucznych dodatków, GMO czy konserwantów - produkowaną z poszanowaniem środowiska oraz we współpracy z lokalnymi, odpowiedzialnymi rolnikami.
- Marka Jakość z Natury idealnie wpisuje się w aktualne potrzeby konsumentów, którzy szukają smacznych i świadomie wytwarzanych produktów – dodaje Katarzyna Zaręba-Tremelet.
Marka Jakość z Natury obejmuje dziś ponad 200 produktów, wytwarzanych przez blisko 140 producentów.
Na czym polega program Act for Food w Carrefourze?
Rozszerzanie oferty Jakość z Natury jest elementem realizowanego przez Carrefour programu Act for Food, nowej odsłony globalnej inicjatywy na rzecz lepszego jedzenia. W ramach tego programu sieć podejmuje działania mające na celu zwiększanie dostępności zdrowych, lokalnych i bardziej zrównoważonych produktów.
Działania te obejmują m.in. rozwój produktów świeżych o krótkim i kontrolowanym łańcuchu dostaw, wsparcie małych i średnich producentów oraz promowanie transparentności w całym procesie produkcji żywności. Program Act for Food II wpisuje się w długofalowe zobowiązanie Carrefour do kształtowania odpowiedzialnego modelu konsumpcji i wzmacniania lokalnych łańcuchów dostaw w Polsce.
Ile sklepów ma sieć Carrefour?
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach.
