Innowacje w sieci Cukierni Sowa
Jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w modernizowanym lokalu jest pierwsza w sieci Cukierni Sowa strefa samoobsługowa. To nowoczesne udogodnienie powstało z myślą o klientach, którzy chcą w szybki i wygodny sposób zakupić na wynos słodką czy wytrawną przekąskę oraz napić się kawy z lokalnej palarni Sowa Caffè – bez konieczności oczekiwania w kolejce. Dodatkowym udogodnieniem, które wprowadzono w nowo otwartym lokalu, jest interaktywny kiosk do składania zamówień na miejscu. To rozwiązanie znane i cenione zwłaszcza przez młodszych konsumentów – pozwala złożyć zamówienie intuicyjnie i bez kolejki, zyskując czas i pełen komfort.
Miłośników celebrowania chwil i relacji w przestrzeni kawiarnianej ucieszy wiadomość, że w wyremontowanym lokalu, w miejsce dotychczasowego letniego ogródka pojawiła się całoroczna, przeszklona strefa kawiarniana w formie ogrodu zimowego. Za projekt wyremontowanego lokalu odpowiada studio projektowe Schwitzke Górski, z którym marka Cukiernia Sowa wypracowała już długofalową współpracę, realizując remodelingi i nowe punkty w wielu miejscach w Polsce.
Dodatkowe usługi w sieci Cukierni Sowa
W sklepie przyzakładowym klienci mogą po raz pierwszy w sieci Cukierni Sowa skorzystać z usługi polewania deserów świeżo temperowaną, błyszczącą czekoladą. Z okazji premiery tej usługi, swoją debiutancką odsłonę ma również nowy wypiek – sernik baskijski, dostępny pilotażowo tylko w tym lokalu.
Cukiernia Sowa przy Schulza 3 niezmiennie zaprasza na kultowe torty, ciasta, desery i lody własnej produkcji, a także wypiekane na miejscu chrupiące przekąski z linii Pyszne z Pieca. Dopełnieniem każdej wizyty jest kawa wypalana w bydgoskiej palarni Sowa Caffè. Lokal oferuje również dania śniadaniowe oraz produkty wytrawne z segmentu Sowa Bistro – od sałatek po kanapki przygotowywane także na ciepło. Tymczasową atrakcją będzie także gość specjalny – Robot Sówka, który wspiera obsługę i dostarcza uśmiechu najmłodszym gościom.
Huczne otwarcie po remoncie cukierni
W zmodernizowanym sklepie przyzakładowym Cukierni Sowa na odwiedzających czekało w dniu otwarcia mnóstwo atrakcji. Każdy klient mógł liczyć na ciastko-niespodziankę do zakupów, a także maskotki – sówki w prezencie dla najmłodszych gości. Z okazji otwarcia Cukiernia Sowa przygotowała specjalny tort powitalny z artystyczną wizją symboli i produktów marki, którym klientów częstował osobiście sam prezes zarządu firmy – Adam Sowa. Artystyczną część tortu, niczym cukiernicze dzieło sztuki, będzie można podziwiać w lokalu w specjalnie przygotowanej do tego witrynie wystawowej.
Na stałe będą tu działać promocje, dzięki którym Cukiernia Sowa aktywnie przyczynia się do przeciwdziałania marnowaniu żywności, tj. promocja „Nie wyrzucamy, przeceniamy -50%” oraz liczne okazje do tańszego zakupu produktów z krótkim terminem przydatności do spożycia poprzez aplikację Foodsi. Z kolei udogodnieniem dla osób, które nie mogą odwiedzić lokalu Cukierni Sowa przy ul. Schulza 3 w Bydgoszczy jest dostępność wybranego asortymentu tego lokalu z dostawą przez Pyszne.pl, Wolt i Glovo.
Remodeling sklepu przyzakładowego to element szerszej strategii rozwoju marki, obejmującej modernizację lokali w całej Polsce. W samym 2025 roku remonty przeszło już siedem punktów sprzedaży w sieci. – Nasza strategia „Rośniemy mądrze” to nie tylko słowa – to konkretne działania. Modernizujemy lokale, dbając o jakość i doświadczenia klientów. Nowa odsłona sklepu przy Schulza, w progach naszego zakładu produkcyjnego, to dla nas ważny symbol tego, dokąd zmierzamy na swojej drodze rozwoju – z szacunkiem dla blisko 80-letniej tradycji, ale zawsze z odwagą ku innowacjom – mówi Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.
Ile jest Cukierni Sowa?
Cukiernia Sowa Sp. z o.o. to polska, rodzinna firma założona w 1946 r. w Bydgoszczy. Promuje ręczne rzemiosło w cukiernictwie, jednocześnie poszerzając ofertę i sieć sklepów w odniesieniu do potrzeb rynku i klientów. Dziś ma około 170 cukierni w 15 województwach w Polsce oraz 1 lokal w Londynie.
