29.04.2024 / 10:55
StoryEditor

Hitpol: poszerzyliśmy asortyment na grilla

W sieciach Hitpol można dokonać pełnego zaopatrzenia na grilla.canva
W związku z sezonem grillowym, który już właściwie się rozpoczął, zapytaliśmy siec franczyzowych sklepów Hitpol, jak wyglądają u nich działania marketingowe w tym zakresie oraz zwiększeniem dostępności ilościowej oraz asortymentowej produktów?

Sieci Hitpol ruszyła już z pełną parą z kampanią grillową - zaczynając od tego, co najbardziej przyciąga uwagę klientów — promocji. 

- W naszej najnowszej gazetce promocyjnej poświęcamy aż dwie strony na bogatą ofertę grillową. Dbając o to, aby nasi Klienci mieli dostęp do jak najlepszych cen, także w przypadku oferty grillowej stawiamy na „Super Wielopaki”. Nasze działania marketingowe są skoncentrowane na różnorodnych kanałach komunikacji. Planujemy reklamy w social mediach, sieciowym audiomarketingu, a także w znanej rozgłośni radiowej, gdzie nasze spoty reklamowe będą rozbrzmiewały na obszarze działania sieci, obejmującym województwa małopolskie i podkarpackie – wymienia Gabriela Hałgas, specjalista ds. marketingu w sieci Hitpol.

Ponadto firma wykorzystuje reklamy na monitorach ulokowanych w sklepach Sieci Hitpol, aby jeszcze bardziej zwrócić uwagę klientów na swoją ofertę. Nie zapomina też o odpowiednim oznakowaniu produktów i promocji w sklepach. Specjalne oznaczenia cenowe dla promocji grillowych oraz plakaty z produktami grillowymi mają ułatwić klientom szybkie odnalezienie interesujących ich ofert. Asortyment grillowy w sklepach zostaje znacząco poszerzony, obejmując nie tylko tradycyjne kiełbasy i mięso, ale także bogaty wybór przypraw, sosów oraz akcesoriów do grillowania, takich jak talerzyki czy widelce. Szczególną uwagę zwracamy także na komplementarne ułożenie ekspozycji grillowych na sklepach. 

- W naszych działaniach online skupiamy się na tworzeniu atrakcyjnych treści związanych z grillowaniem. Publikujemy porady na blogu oraz przepisy kulinarne, a także regularnie wydajemy ulotkę „Kulinarna Uczta” z wybranymi przepisami, która dostępna jest zarówno w formie drukowanej w sklepach, jak i online na stronie internetowej. Rolą ulotki „Kulinarna Uczta” jest promowanie produktów z lady mięsnej, a w miesiącach "grillowych" skupiamy się głównie na daniach z grilla, biorąc pod uwagę sezonowość produktów – dodaje Gabriela Hałgas.

A dzięki kompleksowej strategii promocyjnej oraz przygotowanej przez współpracujących z Hitpolem kupców ofercie produktowej, firma jest przekonana,  że kampania grillowa przyniesie jej znakomite rezultaty. Jak sami mówią, chcą nie tylko przyciągnąć klientów, ale także zapewnić im satysfakcję z zakupów, oferując wysoką jakość produktów w atrakcyjnych cenach.

14. grudzień 2024 09:05