19.12.2024 / 13:25
StoryEditor

Szersza oferta i nowe lokale. Dobra Buła stawia coraz pewniejsze kroki na polskim rynku gastronomicznym

Lokal należący do sieci Dobra BułaMateriały prasowe

Dobra Buła rozwija swoją ofertę o nowe produkty. Marka, która zyskała popularność dzięki burgerom, poszerza portfolio o dania z kurczaka oraz ryby i owoce morza. Dyrektor generalny firmy Łukasz Kuczyński podzielił się z naszym portalem szczegółami dotyczącymi nowych projektów, a także zdradził plany sieci na 2025 rok.

Dobra Buła - sieć restauracji specjalizującej się w burgerach, rozpoczęła swoją działalność w 2013 roku. Od tamtego czasu marka mocno postawiła na rozwój, zarówno lokali własnych, jak i franczyzowych. W efekcie na kulinarnej mapie Polski ma już 16 punktów stacjonarnych oraz dwa mobilne. Jak zapowiada dyrektor generalny firmy, liczby te już wkrótce ulegną zmianie.

- Plany na przyszłość obejmują otwieranie kolejnych lokali w okolicach Warszawy i Krakowa. Nasze nowe przyczepy gastronomiczne pozwolą na szybsze otwieranie burgerowni oraz większą elastyczność w wyborze miejsc.​ Mocno pracujemy nad optymalizacją procesów i przede wszystkim ich automatyzacją, żeby zapewnić mądry rozwój i zmniejszanie kosztów i czasów operacyjnych - przekazał w rozmowie z naszym portalem Łukasz Kuczyński.

Przypomnijmy, że firma posiada swoje lokale w następujących miejscowościach:

  • Warszawa,
  • Kraków,
  • Legionowo,
  • Opacz-Kolonia.

Niebawem, bo pod koniec I kwartału 2025 roku, sieć otworzy kolejną restaurację w Piasecznie.

Nowe projekty

Sieć stawia nie tylko na ekspansję, ale również rozwój swojej oferty produktowej.

- Stale pracujemy nad zwiększaniem rentowności obecnych lokali zarówno w sieci własnej, jak i w lokalach franczyzowych. Czujemy się odpowiedzialni za wyniki naszych partnerów biznesowych więc pracujemy nad rozwiązaniami mającymi zoptymalizować ich biznes i tym samym zarobek per każdy metr kwadratowy ich lokalu - wyjaśnił dyrektor generalny sieci.

Jak podkreślił Łukasz Kuczyński, firma w powyższym celu pracuje nad rozwojem nowych brandów w formacie dark kitchen. Pierwszym z nich jest Dobra Kura, czyli koncept skupiający się na daniach drobiowych, takie jak m.in. zestawy z kurczakiem, tortille i burgery z chrupiącymi stripsami.

Dyrektor generalny sieci zdradził, że pierwsze testy w lokalach własnych pokazały pozytywny wpływ na sprzedaż i marżę. Aktualnie format wdrażany jest w wybranych punktach franczyzowych.

Kolejny projekt to Ryba i Fryta, czyli koncept oferujący dania z ryb i owoców morza. Jest on dostępny w obszarach wybranych lokali sieci własnej, czyli na Bemowie i w Ursusie.

Łukasz Kuczyński przekazał także, że firma pracuje nad otwarciem nowej stacjonarnej sieci gastronomicznej.

- Obecnie jesteśmy na końcówce testów produktowych oraz tworzenia koncepcji marketingowej. Pozyskaliśmy już dwa lokale stacjonarne, które otworzą się pod egidą nowej marki w pierwszej połowie 2025 roku - zapowiedział dyrektor generalny sieci Dobra Buła.

13. styczeń 2025 10:29