24.04.2025 / 12:42
StoryEditor

MarketVita rośnie w siłę. Franczyzowa sieć liczy już ponad 160 sklepów

Sklep sieci MarketVitaMateriały prasowe

Sieć sklepów MarketVita stawia coraz pewniejsze kroki na rodzimym rynku franczyzowym. Firma poinformowała w najnowszym komunikacie, że liczy już łącznie 163 placówki handlowe. Ekspansja nie jest jednak wyłącznym celem brandu na 2025 rok. Plany obejmują także zwiększenie sprzedaży i konkurencyjności, jak i rozwój produktów marki własnej.

Polska sieć franczyzowych sklepów spożywczych MarketVita rozpoczęła 2025 rok od dalszego wzmacniania swojej obecności w południowo-wschodniej Polsce. W pierwszym kwartale do sieci dołączyło łącznie 9 nowych sklepów:

  • 5 pod szyldem MarketVita,
  • 4 w formacie MiniVita.

Te ostatnie zostały otwarte m.in w Sosnowcu i Rudzie Śląskiej. Firma kontynuuje tym samym zapowiadaną ekspansję na Śląsku.

Z komunikatu sieci wynika, że aktualnie zrzesza ona 163 placówki działające pod szyldami MarketVita i MiniVita. Przypomnijmy, że w tym roku operator planuje przyłączyć do siebie łącznie ponad 80 punktów handlowych.

Pozyskiwanie nowych partnerów detalicznych to jednak nie wszystko. Marka zamierza również zwiększyć sprzedaż i konkurencyjność poprzez inwestycje w kasy samoobsługowe oraz rozwój programów lojalnościowych.

Rozwój marki własnej

Jak przekazał nam przedstawiciel sieci Michał Zych, jednym z celów firmy na ten rok jest także efektywniejsza organizacja zaopatrzenia sklepów. MarketVita zamierza także solidnie pracować nad rozwojem oferty produktów marek własnych. Obecnie zaliczyć można do nich między innymi towary pod nazwą: Lubię, Wiosenne, Baca, Gazda, Juhas.

- Produkty marek własnych to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy oczekują jakości w przystępnych cenach, szczególnie w obliczu skutków inflacji w ostatnich latach. To dopiero początek - planujemy dalsze rozszerzanie tej oferty - zapowiada Anna Maksymiuk, Dyrektor Handlowy MarketVita.

O sieci

MarketVita to polska franczyzowa sieć sklepów spożywczych, posiadająca trzy formaty placówek: MarketVita, MarketVita Express i MiniVita. W ramach partnerskiego podejścia do współpracy oferuje detalistom "atrakcyjne warunki handlowe", działania marketingowe, wsparcie merytoryczne i umowy okołobiznesowe.

25. kwiecień 2025 01:15