Paweł Trocki obejmuje odpowiedzialność za obszar cyfryzacji Grupy. Jest to manager z 20-letnim doświadczeniem na stanowiskach związanych z transformacją cyfrową. W toku kariery zawodowej był związany m.in. z PwC, Euronetem i Allegro, a także z G2A.com, gdzie w latach 2022-2024 jako chief product officer kierował strategią produktową firmy na globalnym rynku cyfrowym.
Doświadczenie zawodowe Pawła Trockiego
Ostatnio związany z sektorem energetycznym i spółką Respect Energy, w której jako head of product & technology odpowiadał za wypracowanie roadmapy i modelu zarządzania procesami technologicznymi. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie.
Jako nowy członek zarządu Grupy Eurocash Paweł Trocki obejmie odpowiedzialność za transformację cyfrową spółki – w tym Innowacyjną Platformę Handlu i supermarket internetowy Frisco.
Transformacja cyfrowa w Eurocash
Paweł Trocki przejmie odpowiedzialność za pion cyfryzacji w Eurocash po Szymonie Mitoraju, który w ubiegłym miesiącu, po ponad dwóch latach współpracy z Grupą, złożył rezygnację ze stanowiska z przyczyn osobistych.
– Niezależny handel potrzebuje dziś narzędzi, które pozwolą mu konkurować z największymi graczami – szybko, elastycznie i w oparciu o dane. Dlatego cyfryzacja to jeden z najważniejszych kierunków rozwoju Grupy Eurocash – mówi Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash. - Cieszę się, że dołącza do nas Paweł Trocki, lider z dużym doświadczeniem w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań, który potrafi łączyć technologię z realnymi potrzebami biznesu. Jednocześnie dziękuję Szymonowi Mitorajowi za ogromny wkład w rozwój obszaru cyfrowego w Grupie – dodaje.
Czym zajmuje się Grupa Eurocash?
Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, właścicielem lidera rynku e-grocery Frisco.pl, partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych. Zarządza rozbudowaną strukturą sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich, takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep.
Z ponad 15,5 tys. placówek Grupa Eurocash, zgodnie z analizą Deloitte, jest największym franczyzodawcą w Polsce.