17.09.2025 / 14:57
StoryEditor

Żabka z nową usługą. Dedykowana jest zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym

Nowa usługa jest dostępna w trzech wariantach dla klientów oraz w dowolnej konfiguracji dla partnerów biznesowych

Żabka przygotowała ofertę karty podarunkowej wielokrotnego użycia na zakupy w sklepach sieci. Elastyczna usługa jest dostępna w trzech wariantach dla klientów oraz w dowolnej konfiguracji dla partnerów biznesowych.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jakie są warianty karty podarunkowej w Żabce?
  • Karta podarunkowa Żabki dla firm
  • Czym się zajmuje Grupa Żabka?
Żabka oferuje szeroki wachlarz usług dostępnych w blisko 11 800 sklepach w całej Polsce. W placówkach sieci można opłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić gotówkę oraz nadać lub odebrać przesyłkę. Teraz sieć wprowadziła nowość - dedykowaną zarówno klientom, jak i partnerom biznesowym.

- W Żabce stale poszukujemy rozwiązań, które odpowiadają na realne potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i firm. Wprowadzenie karty podarunkowej wielokrotnego użycia to krok w stronę jeszcze większej elastyczności – opowiada Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka. - Może być wygodnym rozwiązaniem przy codziennych zakupach, ale również w obszarze benefitów pracowniczych, będąc ciekawą formą nagrody. Dzięki szerokiej dostępności naszych sklepów klienci mogą z niej korzystać codziennie, blisko domu czy pracy, wybierając dokładnie to, czego potrzebują - dodaje. 

Jakie są warianty karty podarunkowej w Żabce?

Dla klientów indywidualnych karta Żabki dostępna jest do zakupu w sklepach stacjonarnych w trzech wersjach, w zależności od potrzeb i preferencji. Karta Na Wszystko – umożliwia zakup całego asortymentu dostępnego w sklepach Żabka. Karta Na Posiłki i Napoje – pozwala na zakup m.in. dań na ciepło, gotowych obiadów do samodzielnego odgrzania, kawy i herbaty z kawomatu, mrożonek oraz wszystkich napojów bezalkoholowych.

Karta Na Kawę – to rozwiązanie dla osób rozpoczynających dzień od gorącej aromatycznej kawy lub herbaty. Wariant ten upoważnia także do zakupu muffinów. Z kart można korzystać we wszystkich sklepach sieci, przez rok od daty doładowania oraz zasilać je ponownie wybraną kwotą.

Karta podarunkowa Żabki dla firm

Wychodząc naprzeciwko wymaganiom partnerów biznesowych, możliwe jest jeszcze bardziej elastyczne dopasowanie kart — zarówno pod kątem ograniczenia ich użycia do wybranych placówek, doboru asortymentu, terminu aktywacji i ważności karty, jak i kwot zasilenia. Partnerzy B2B nie ponoszą opłat za wydanie i doładowanie kart (które można realizować wielokrotnie), a one same mogą mieć tradycyjną formę fizyczną lub kodu kreskowego czy kodu QR – które przesłać można drogą mailową lub SMS-em. 

image

Karta podarunkowa wielokrotnego użytku już dostępna w sklepach Żabka

FOTO:

Karta Lunchowa Żabki dla klientów biznesowych jako pierwsza na rynku pozwala firmom zadbać o codzienne posiłki pracowników. Karta umożliwia zakup gotowych dań – od kanapek po sałatki i zupy – z wyłączeniem produktów, które nie wpisują się w definicję posiłku. Dzięki temu firmy mogą oferować realne wsparcie socjalne, jednocześnie korzystając z ulg podatkowych, takich jak zwolnienie z ZUS do 450 zł miesięcznie na osobę.

Karta podarunkowa od Żabki to innowacyjne i elastyczne rozwiązanie na każdą okazję. Sprawdzi się również jako: nagroda uznaniowa i za udział w konkursach czy akcjach promocyjnych, benefit świąteczny, karta żywieniowa, profilaktyczna czy na środki higieniczne, a nawet jako forma rozliczenia za posiłki w czasie delegacji czy służbowych zakupów.

Czym się zajmuje Grupa Żabka?

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, który obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą blisko 11 800 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio

W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

 

17. wrzesień 2025 18:16