22.02.2024 / 15:31
StoryEditor

Odido wspiera marketingowo sklepy. Rusza wielka loteria dla klientów

Sklep Odido w m. Grunwald.Materiały prasowe
Odido rusza z loterią, która jest skierowana do klientów sieci. Mają oni szansę zdobyć nagrodę spośród 252 nagród dziennych, 6 tygodniowych oraz główną w formie 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych każda. Loteria rozpocznie się 23 lutego i potrwa do 4 kwietnia.

Jak informuje centrala firmy, loteria jest skierowana do wszystkich klientów sklepów Odido (więcej o sieci w naszym katalogu franczyzowym). Głównym warunkiem udziału w niej jest wykonanie zakupów o wartości minimum dwudziestu pięciu złotych, zawierających co najmniej jeden produkt partnera (lista artykułów jest dostępna na dedykowanej stronie www). Także na wspomnianej stronie internetowej należy dokonać zgłoszenia.

Zrób zakupy i sprawdź zdrapkę

Uczestnicy loterii mogą wygrać codziennie. Mechanizm loterii polega na zdrapaniu zdrapki i wylosowaniu spośród 42 blenderów personalnych, 42 saturatorów, 84 opasek sportowych czy 84 słuchawek bezprzewodowych. Osoby, które nie zdobędą nagrody codziennej, biorą udział w losowaniu tygodniowej (rower elektryczny bądź Thermomix) oraz głównej – 3 kart przedpłaconych o wartości dziesięciu tysięcy złotych.

 Loteria potrwa do 4 kwietnia. Szczegóły znajdują się na stronie: www.loteriaodido.pl Loteria jest jednym z wielu działań marketingowych sieci, które mają na celu nie tylko lepsze postrzeganie szyldu wśród klientów, ale także poprawę przychodów przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy Odido na zasadach franczyzy.

Odido. Co to za sklepy?

Odido jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci sklepów spożywczo-przemysłowych. Marka z ponad 10-letnim doświadczeniem na polskim rynku zrzesza obecnie 1800 placówek. Ich misją jest zapewnienie lokalnej społeczności szybkich, wygodnych i kompleksowych zakupów. W 2021 roku pojawiły się pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym, rozwijane w formule Elevate. Koncept charakteryzuje się odświeżoną wizualizacją, czytelną nawigacją i większą ofertą produktów świeżych.

23. czerwiec 2024 12:56