Akcja promocyjna „Zyskaj więcej” trwa od 2 czerwca do 3 sierpnia 2024 r. - Już niemal 70 proc. transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala płatniczego staje się kluczowe w każdym biznesie. Również przedsiębiorcy świadczący swoje usługi mobilnie lub sezonowo sięgają po narzędzia do płatności bezgotówkowych, jak np. aplikacja na terminal w telefonie. Dzięki temu klient może dokonać płatności za swoje usługi w każdym momencie i w dowolnym miejscu.
Księgowość online
Coraz więcej przedsiębiorców przenosi również swój biznes do środowiska eCommerce. Akcja partnerska z inFakt to połączenie kilku korzyści: narzędzie do płatności bezgotówkowych oraz obsługi innych usług plus księgowość za darmo na rok. Idealne połączenie na zaspokojenie dwóch podstawowych potrzeb dla każdego, nawet małego biznesu – mówi Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa. - Chcemy w ten sposób wspierać przedsiębiorców, bo to właśnie małe i mikrofirmy są fundamentem polskiej gospodarki - dodaje.
Włodek Markowicz, chief product & marketing officer z inFakt wyjaśnia, że firma jest polską platformą oferującą usługi księgowe i narzędzia do samodzielnego prowadzenia księgowości online. Jednocześnie jest największym i najlepiej ocenianym biurem rachunkowym w Polsce.
Finanse to podstawowy, ale często też jeden z najtrudniejszych obszarów w biznesie ze względu na czasochłonność, ryzyko błędu oraz konieczność znajomości zmieniających się regulacji – twierdzi. - Akcja "Zyskaj więcej" perfekcyjnie wpisuje się w misję inFaktu, jaką jest pomaganie przedsiębiorcom. Dążymy do tego, aby codzienne funkcjonowanie firm było prostsze, a ich właściciele mogli cieszyć się spokojem i bezpieczeństwem finansowym - wyjaśnia.
Czym się zajmuje Fundacja Polska Bezgotówkowa?
Fundacja Polska Bezgotówkowa w ciągu blisko 8 lat działalności wsparła cyfryzację ponad pół miliona przedsiębiorców i ponad trzech tysięcy urzędów dostarczając im więcej niż 670 tys. rozwiązań płatniczych. Ekosystem terminali płatniczych w Polsce powiększył się ponad dwukrotnie, a udział płatności bezgotówkowych w sklepach i punktach usługowych sięgnął niemal 70 proc.
Celem Fundacji jest wspieranie najmniejszych polskich przedsiębiorców poprzez ułatwianie im dostępu do narzędzi finansowych, działanie na rzecz rozwoju innowacji płatniczych oraz cyfryzacji polskiej gospodarki.
Interesariuszami Fundacji są: Mastercard, Visa, Ministerstwo Finansów, Związek Banków Polskich, a także banki i agenci rozliczeniowi.