W lutym tego roku Żabka nawiązała współpracę z Freenow, dzięki czemu klienci sieci mają możliwość zamówienia przejazdu taksówką bezpośrednio z poziomu sklepowej aplikacji. Firma właśnie rozpoczęła kampanię promującą nową usługę. Akcję prowadzi dom mediowy Value Media.
Kluczowym elementem przedsięwzięcia jest utrzymany w lekkim, humorystycznym tonie 30-sekundowy spot reklamowy, którego koncepcję kreatywną opracowała agencja Feeders. Film można zobaczyć pod tym linkiem.
Nowa kampania Żabki
W ramach akcji promocyjnej powstały również kreacje statyczne, wykorzystywane w kanałach własnych sieci. Główną rolę pełni tutaj Żabka Ads - rozwijane przez firmę narzędzie, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych blisko decyzji zakupowej.
W ramach obecnej kampanii nośniki Żabka Ads wspierają działania promocyjne we wszystkich miastach, w których dostępne są usługi Freenow. Ich siłą jest szeroki zasięg - obecnie w sieci działa już ponad 2800 cyfrowych ekranów, wyświetlających treści reklamowe w sklepach i ich otoczeniu.
Sieć rozdaje nagrody
Z kampanią powiązana jest także akcja promocyjna skierowana do użytkowników aplikacji. W siedmiu miastach - Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie - kursują oznakowane logotypami Żabki pojazdy Freenow.
- Każdy przejazd takim autem, zamówionym z poziomu Żappki, nagradzany jest kuponem na hot doga, który można odebrać za 1 żappsa. To jednak nie wszystko. Każdy z 10,7 mln użytkowników Żappki otrzymał również dostęp do kuponu promocyjnego "Rabat 40% na przejazd Freenow (maksymalnie 12 zł)" w zamian za 200 żappsów. Jedna osoba może odebrać jeden kupon, a oferta obowiązuje do wyczerpania puli lub do 7 maja 2025 r. Kupon można aktywować bezpośrednio podczas zamawiania przejazdu - czytamy w komunikacie Żabki.
Kampania potrwa do 7 maja 2025 roku. Jak informuje portal "wiadomoscihandlowe.pl", docelowo taksówki Freenow z poziomu aplikacji Żappka będzie można zamówić w 25 miastach w Polsce - wszystkich, w których obecna jest wspomniana firma przewozowa.