Jaka jest nowa marka własna Żabki?
Markę łatwo rozpoznać dzięki żółtym opakowaniom i umieszczonym na nich „śmiejącym się” oczom, przypominającym radosne emotikony. Na początek w ofercie znalazły się egzotyczne smoothie o smakach mango–marakuja oraz ananas–kokos, chrupiące wafle czekoladowe DOUBLE CACAO i w wersji powiększonej – MAXXXI, delikatne croissanty z owocowymi nadzieniami, a także ciasteczka maślane oraz wypełnione wiśniowym i jabłkowym nadzieniem. Do tego mleczna i biała czekolada, również w wersji bąbelkowej – w rozmiarze klasycznej tabliczki czekolady, jak i w większej gramaturze.
Już niebawem pojawią się również produkty w wersji orzechowej czy czekoladowej. Wszystkie wyroby z kakao mają certyfikat Rainforest Alliance, co potwierdza, że surowce pochodzą ze zrównoważonych upraw i powstają z poszanowaniem środowiska.
– Klienci coraz częściej wybierają marki własne, poszukując dobrej jakości w atrakcyjnej cenie. Nasza nowa marka Good Mood idealnie wpisuje się w ten trend. Po raz kolejny udowadniamy, że marka własna nie musi być odtwórcza, ale może angażować swoim unikatowym brandingiem i oryginalnymi aktywacjami – mówi Jan Kisielewski, brand & innovation director w Żabka Polska.
Co wyróżnia Good Mood na półce?
Dodaje, że Żabce zależy, by produkty Good Mood od pierwszego spojrzenia wywoływały uśmiech – stąd radosne oczy, które zaczepnie patrzą z każdego opakowania. - Czekolady, ciastka czy smoothie to pyszne propozycje zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, którzy chcą sięgnąć po przyjemnościową przekąskę. Będziemy rozwijać markę Good Mood, poszerzając jej asortyment o nowe produkty z uwielbianych przez naszych klientów kategorii – zapowiada Jan Kisielewski.
Każdy produkt Good Mood „ożywa” dzięki doklejonym oczom, które nadają mu indywidualny charakter. Przyciągają wzrok, a jednocześnie można je wykorzystać w materiałach marketingowych – np. na ekranach w sklepie. W połączeniu z wyrazistym żółtym tłem zabieg ten sprawia, że produkty wyróżniają się na półce i tworzą spójny, rozpoznawalny wizerunek marki.
Produkty Good Mood promowane są w sklepach (za pomocą oznaczników i ekranów Digital Signage) oraz w kanałach własnych Żabki: w aplikacji mobilnej, na stronie WWW i w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku i TikToku.
Czy Grupa Żabka prowadzi tylko Żabki?
Grupa Żabka to ekosystem convenience, który obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.
Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio.
W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie Żabki prowadzi ponad 10 000 lokalnych przedsiębiorców.
