W Żabce jest 1,65 mln nagród do zdobycia
Każda osoba, która od 19 listopada br. zrobi zakupy w Żabce za minimum 30 zł, może otrzymać zdrapkę. Kryją one różnorodne nagrody rzeczowe oraz produktowe, klienci mogą wygrać m.in.: giga maskotki (wysokość 120 cm, dostępne cztery różne postaci) i breloki, których imiona i wygląd nawiązują do cieszących się zainteresowaniem klientów produktów z oferty Żabka Menu.
Są to:
- trójkątna kanapka Czaruś,
- hot dog Dożek,
- Frytka,
- burger Bułas
- pizza Slajsik.
Breloki znajdują się w specjalnych opakowaniach-niespodziankach, a klienci dodatkowo będą mogli je zakupić w sklepach w cenie 14,99 zł za sztukę.
W puli nagród znalazły się też produkty marek własnych sieci m.in. przekąski Haps! (różnorodne orzechy i suszone owoce) oraz smoothie Foodini i lemoniady Wycisk, ciepłe przekąski – hot dogi i frytki, a także inne produkty znanych marek: rogale 7Days, serki i skyry Danio, napój Tymbark oraz bony na zakupy w sklepach sieci o wartości 5 zł. Dowiedzieliśmy się, że nawet jeśli osoba biorąca udział w loterii nie znajdzie nagrody pod zdrapką, to po okazaniu losu sprzedawcy otrzyma naklejkę z Foodzikiem.
Klienci, którzy wylosują breloczki, bony, ciepłe przekąski, produkty spożywcze, mogą zgłosić wygraną w sklepie do 23 grudnia br. Wygranie giga maskotki należy zarejestrować na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej, a skiny do gry Roblox – bezpośrednio na platformie.
Czy gra „Łap Foodziki” jest na Robloxie?
Loterię zainicjowało uruchomienie gry „Łap Foodziki” na znanej platformie Roblox, gdzie bohaterami są animowane maskotki Czaruś, Dożek, Frytka, Slajsik i Bułas. Zasady gry są proste – trzeba złapać Foodzika i jak najdłużej go utrzymać. Różnorodną oprawę graficzną gwarantują m.in. skiny dla graczy w motywie Foodzików, czyli nakładki zmieniające wygląd postaci. Skiny można także wygrać w loterii – pula obejmuje aż 200 tys. skinów w grze Roblox oraz 8 tys. skinów Roblox Free UGC.
„Łap Foodziki” to kolejna gra Żabki, która zasiliła platformę Roblox. Kilka lat temu firma umieściła na niej grę z elementami edukacyjnymi „Żabka Run: Porcja DobreGO!”, promującą wśród młodych ludzi dobre nawyki żywieniowe.
Czy Żabka prowadzi tylko Żabki?
Grupa Żabka to ekosystem convenience, który obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.
Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio.
W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie Żabki prowadzi ponad 10 000 lokalnych przedsiębiorców.
