19.11.2025 / 11:50
StoryEditor

Żabka jeszcze mocniej chce przywiązać do siebie najmłodszych klientów. Szerokim frontem rusza z Foodzikami

W sklepach Żabka rozpoczęła się ogólnopolska loteria ”Łap GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”Sylwia Maciuk

Giga maskotki, breloczki oraz bony zakupowe - w sklepach Żabka rozpoczęła się ogólnopolska loteria „Łap GIGA Foodziki w Żabce dzięki zdrapce”, w której do wygrania jest ponad 1,5 miliona nagród o łącznej wartości przekraczającej 8 milionów złotych. Loterii towarzyszy uruchomienie gry na platformie Roblox, powiązanej z postaciami Foodzików.

Z artykułu dowiesz się: 

  • W Żabce jest 1,65 mln nagród do zdobycia
  • Czy gra „Łap Foodziki” jest na Robloxie?
  • Czy Żabka prowadzi tylko Żabki?
- Klienci chętnie angażują się w programy lojalnościowe, dlatego chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę unikalnego. W Żabce zależy nam, by codzienne wybory klientów były zauważane i nagradzane, dlatego przygotowaliśmy autorską kolekcję giga maskotek, breloczków oraz wyjątkowych naklejek przedstawiających postaci z Żabka Menu, które klienci poznają w naszych działaniach digitalowych – także na platformie Roblox. Dodatkowo oferujemy im szansę zdobycia wyjątkowych nagród. Dzięki takim inicjatywom budujemy pozytywną społeczność wokół marki – opartą na radości, zabawie i realnym zaangażowaniu – wyjaśnia Jerzy Roguski, chief commercial officer w Żabka Polska.

W Żabce jest 1,65 mln nagród do zdobycia  

Każda osoba, która od 19 listopada br. zrobi zakupy w Żabce za minimum 30 zł, może otrzymać zdrapkę. Kryją one różnorodne nagrody rzeczowe oraz produktowe, klienci mogą wygrać m.in.: giga maskotki (wysokość 120 cm, dostępne cztery różne postaci) i breloki, których imiona i wygląd nawiązują do cieszących się zainteresowaniem klientów produktów z oferty Żabka Menu.

Są to:

  • trójkątna kanapka Czaruś,
  • hot dog Dożek,
  • Frytka,
  • burger Bułas
  • pizza Slajsik.

Breloki znajdują się w specjalnych opakowaniach-niespodziankach, a klienci dodatkowo będą mogli je zakupić w sklepach w cenie 14,99 zł za sztukę.

W puli nagród znalazły się też produkty marek własnych sieci m.in. przekąski Haps! (różnorodne orzechy i suszone owoce) oraz smoothie Foodini i lemoniady Wycisk, ciepłe przekąski – hot dogi i frytki, a także inne produkty znanych marek: rogale 7Days, serki i skyry Danio, napój Tymbark oraz bony na zakupy w sklepach sieci o wartości 5 zł. Dowiedzieliśmy się, że nawet jeśli osoba biorąca udział w loterii nie znajdzie nagrody pod zdrapką, to po okazaniu losu sprzedawcy otrzyma naklejkę z Foodzikiem.

Klienci, którzy wylosują breloczki, bony, ciepłe przekąski, produkty spożywcze, mogą zgłosić wygraną w sklepie do 23 grudnia br. Wygranie giga maskotki należy zarejestrować na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej, a skiny do gry Roblox – bezpośrednio na platformie.

Czy gra „Łap Foodziki” jest na Robloxie?

Loterię zainicjowało uruchomienie gry „Łap Foodziki” na znanej platformie Roblox, gdzie bohaterami są animowane maskotki Czaruś, Dożek, Frytka, Slajsik i Bułas. Zasady gry są proste – trzeba złapać Foodzika i jak najdłużej go utrzymać. Różnorodną oprawę graficzną gwarantują m.in. skiny dla graczy w motywie Foodzików, czyli nakładki zmieniające wygląd postaci. Skiny można także wygrać w loterii – pula obejmuje aż 200 tys. skinów w grze Roblox oraz 8 tys. skinów Roblox Free UGC.

„Łap Foodziki” to kolejna gra Żabki, która zasiliła platformę Roblox. Kilka lat temu firma umieściła na niej grę z elementami edukacyjnymi „Żabka Run: Porcja DobreGO!”, promującą wśród młodych ludzi dobre nawyki żywieniowe.

Czy Żabka prowadzi tylko Żabki?   

Grupa Żabka to ekosystem convenience, który obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 12 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia.

Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio.

W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką froo.

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie Żabki prowadzi ponad 10 000 lokalnych przedsiębiorców.

 

 

 

19. listopad 2025 11:51