01.12.2025 / 16:21
StoryEditor

Stokrotka wchodzi w elektroniczne etykiety. W pierwszym sklepie już są

Pod koniec listopada ruszył nowy supermarket Stokrotka - tym razem przy ul. Kameralnej 1 w LublinieStokrotka

Nie tylko wielkie korporacje wprowadzają nowoczesne techniki zakupowe, ale również mniejsze firmy rodzinne. Przykładem jest nowo otwarty supermarket w Lublinie, który wprowadził rozwiązania, jakich nie ma jeszcze w całej sieci Stokrotka.

Z artykułu dowiesz się:

  • Nowy dział piekarniczy w Stokrotce
  • Nowe technologie w Stokrotce
  • Jakie są kasy samoobsługowe w Stokrotce?
Pod koniec listopada ruszył nowy supermarket Stokrotka - tym razem przy ul. Kameralnej 1 w Lublinie. - To projekt, który od samego początku tworzyliśmy w oparciu o nowoczesne standardy handlowe, wysoką jakość produktów oraz rozwiązania technologiczne realnie usprawniające zakupy i pracę zespołu - pochwalił się na LinkedInie Mikołaj Pawłowski, właściciel pięciu marketów Stokrotka.

Nowy dział piekarniczy w Stokrotce

I wymienił, że jednym z najważniejszych elementów nowego formatu jest zupełnie nowa, ciemna aranżacja piekarni. - To koncepcja, która została zaprojektowana tak, aby tworzyć wyraźny kontrast i maksymalnie podkreślać świeżo wypiekane pieczywo. Ciemne tło i oświetlenie akcentowe pozwalają nadać strefie piekarni bardziej premium charakter, a klienci intuicyjnie odbierają ją jako miejsce świeżości i jakości - tłumaczy.

Ujawnia przy tym, że w ostatnich miesiącach przeprowadzi również liczne rozmowy z dostawcami, których “celem było podniesienie jakości i pełne dopasowanie produktów do potrzeb”. - Ten proces przyniósł konkretne efekty – w nowym sklepie oferujemy wyższą jakość pieczywa, świeżych produktów i pełną spójność z oczekiwaniami lokalnych klientów - podkreśla Mikołaj Pawłowski.

Nowe technologie w Stokrotce

Jak się dowiedzieliśmy, bowy market to także inwestycja w technologię. Pojawiły się w nim elektroniczne etykiety cenowe od cyberTag – po raz pierwszy w sieci Stokrotka. 

- To rozwiązanie, które nie tylko poprawia czytelność cen, ale przede wszystkim usprawnia pracę zespołu, skracając czas aktualizacji i minimalizując ryzyko błędów cenowych. Dla klientów to większy komfort, przejrzystość i nowoczesne doświadczenie zakupowe - tłumaczy franczyzobiorca.

Jakie są kasy samoobsługowe w Stokrotce?

Nowością są też kasy samoobsługowe od Partner Tech Poland. - Wprowadziliśmy je, aby skrócić kolejki, przyspieszyć proces zakupów i zapewnić klientom wygodną alternatywę dla tradycyjnej obsługi - wyjaśnia przedsiębiorca, który podkreśla zarazem, że cały projekt został zrealizowany w modelu, który łączy nowoczesny design, jakość produktów oraz operacyjną efektywność. 

- Efekt? Sklep, który odpowiada na realne potrzeby mieszkańców Czechowa i stanowi kolejny krok w modernizacji formatu Stokrotki. Nie tylko wielkie korporacje wprowadzają nowoczesne techniki zakupowe, ale również mniejsze firmy rodzinne! - zauważa. 

 

 

 

 

01. grudzień 2025 16:21