Nowy dział piekarniczy w Stokrotce
I wymienił, że jednym z najważniejszych elementów nowego formatu jest zupełnie nowa, ciemna aranżacja piekarni. - To koncepcja, która została zaprojektowana tak, aby tworzyć wyraźny kontrast i maksymalnie podkreślać świeżo wypiekane pieczywo. Ciemne tło i oświetlenie akcentowe pozwalają nadać strefie piekarni bardziej premium charakter, a klienci intuicyjnie odbierają ją jako miejsce świeżości i jakości - tłumaczy.
Ujawnia przy tym, że w ostatnich miesiącach przeprowadzi również liczne rozmowy z dostawcami, których “celem było podniesienie jakości i pełne dopasowanie produktów do potrzeb”. - Ten proces przyniósł konkretne efekty – w nowym sklepie oferujemy wyższą jakość pieczywa, świeżych produktów i pełną spójność z oczekiwaniami lokalnych klientów - podkreśla Mikołaj Pawłowski.
Nowe technologie w Stokrotce
Jak się dowiedzieliśmy, bowy market to także inwestycja w technologię. Pojawiły się w nim elektroniczne etykiety cenowe od cyberTag – po raz pierwszy w sieci Stokrotka.
- To rozwiązanie, które nie tylko poprawia czytelność cen, ale przede wszystkim usprawnia pracę zespołu, skracając czas aktualizacji i minimalizując ryzyko błędów cenowych. Dla klientów to większy komfort, przejrzystość i nowoczesne doświadczenie zakupowe - tłumaczy franczyzobiorca.
Jakie są kasy samoobsługowe w Stokrotce?
Nowością są też kasy samoobsługowe od Partner Tech Poland. - Wprowadziliśmy je, aby skrócić kolejki, przyspieszyć proces zakupów i zapewnić klientom wygodną alternatywę dla tradycyjnej obsługi - wyjaśnia przedsiębiorca, który podkreśla zarazem, że cały projekt został zrealizowany w modelu, który łączy nowoczesny design, jakość produktów oraz operacyjną efektywność.
- Efekt? Sklep, który odpowiada na realne potrzeby mieszkańców Czechowa i stanowi kolejny krok w modernizacji formatu Stokrotki. Nie tylko wielkie korporacje wprowadzają nowoczesne techniki zakupowe, ale również mniejsze firmy rodzinne! - zauważa.
