Srebrny button YouTube jest nasz! Przekroczyliśmy 100 tys. subskrybentów na kanale @sklepy_chorten, i to działaniami organicznymi oraz mamy nadzieję - ciekawym, angażującym, grającym na emocjach contentem, który bawi i wciąga! - pochwaliła się sieć na portalu LinkedIn.
Chorten na YouTube
Chorten ujawnia, że jego filmiki mają już wielomilionowe zasięgi, a Grupa tym samym udowadnia, że w takich kreatywnych dziedzinach potrafi osiągać efekty lepsze niż najwięksi gracze rynku FMCG, w tym dyskonty i sklepy convenience.
- W rok stworzyliśmy ponad 400 filmów, publikujemy codziennie wytrwale walcząc o uwagę konsumentów w różnym wieku! Bardzo się cieszymy ze współpracy z młodym zespołem i dziękujemy wszystkim oglądającym i komentującym. Teraz wspólnie idziemy po milion - zapowiada sieć.
Warto przypomnieć, że Chorten ma wielomilionowe odsłony także na TikToku. - Codziennie w krótkich filmach, zwykle w zabawnej formie, pokazujemy różne emocje, a przy okazji produkty czy nasze sklepy. Jest to więc inna forma przekazu, która w naszym przypadku świetnie się sprawdza. Będziemy w nią inwestować - zapowiedziała na kongresie Retail Trends Sylwia Władyko, wiceprezes Grupy Chorten.
Jak sprawdziliśmy, Grupa Chorten ma na TikToku 4946 obserwujących (stan na 6 kwietnia br.) i ponad 101 tys. polubień. Jest kilka filmów, które biją rekordy popularności. Jednym z nich, mających aż 327 tys. odsłon, jest filmik z siostrami rywalizującymi o chipsy Lay’s. Drugim hitem - z wynikiem 257 tys. odsłon - jest materiał zatytułowany “Twój mąż ma kochankę”. Wśród innych tematów, które zainteresowały obserwujących, był m.in. film z pakowaniem śniadaniówki dziecku do szkoły i związane z tym dylematy matki, czy można włożyć tam np. chipsy.
Ile sklepów ma sieć Chorten?
Grupa Chorten liczy blisko 2,5 tys. sklepów. W rankingu Top 30 największych spożywczych sieci franczyzowych, realizowanym przez redakcje Wiadomości handlowe i Franczyza w handlu, zajęła 8. lokatę z rokrocznym przyrostem blisko 400 sklepów.