W liczbie 3292 sklepów zrzeszonych w PSH Lewiatan jest 540 supermarketów o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ponad 300 mkw. Co warte zauważenia - generalnie rośnie średnia powierzchnia sprzedażowa placówek działających pod szyldem sieci. Obecnie wynosi już blisko 200 mkw. Zwiększyła się również - o 13 700 mkw. - łączna powierzchnia sklepów i wynosi obecnie 653 874 mkw.
- Obserwujemy, że klienci coraz częściej wybierają wygodne zakupy blisko domu. W supermarketach, w których jednocześnie mogą kupić pieczywo, nabiał, świeże wędliny i mięso oraz owoce i warzywa. Do tego w wielu naszych placówkach mogą skorzystać z usług dodatkowych - mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.
Nowe sklepy sieci Lewiatan
Otwarte w ostatnich miesiącach sklepy obejmują różne formaty dopasowane do potrzeb lokalnych klientów – od mniejszych powierzchni po większe placówki.
Jeden z ostatnich uruchomionych supermarketów sieci ruszył w październiku w Krakowie. Wizualizacja zewnętrzna i wewnętrzna placówki oraz aranżacja wykonane zostały zgodnie z najnowszymi standardami Lewiatana. Wyposażenie sali sprzedaży w nowoczesne systemy chłodzenia gwarantuje wysoką jakość i energooszczędność.
Komfort zakupów zapewnia również dostępność szeregu kas samoobsługowych. Podczas otwarcia sklepu klienci mogli skorzystać z przygotowanych specjalnie na tę okazję promocji cenowych i atrakcji oraz degustować produkty regionalne.
Jaki obrót realizuje sieć Lewiatan?
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najlepiej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. W 2024 roku łączne obroty sieci przekroczyły 17,4 miliarda złotych, co plasuje Lewiatana w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.
