Franczyza piekarnicza: Mistrz Piekarz
Cieszymy się, że nowy koncept w portfolio Dolci Sapori zyskał tak dużą popularność. Planujemy systematyczną ekspansję, jednak naszym celem nie jest masowe mnożenie punktów, ale budowa spójnej, nowoczesnej i jakościowej sieci, która będzie notowała zrównoważony, długofalowy rozwój dbając o wysoką jakość i standardy. Na rynku jest miejsce na takie podejście, co potwierdza zaufanie partnerów, z którymi współpracujemy – mówi Michał Kłusek, prezes zarządu Dolci Sapori.
Uważa, że tak szybki rozwój marki stał się możliwy dzięki atrakcyjnemu modelowi franczyzowemu, który zakłada: mobilność (brak konieczności wynajmu lokalu), pełne wsparcie operacyjne i marketingowe oraz dostęp do wysokiej jakości produktów dostarczanych do punktu dwa razy w ciągu dnia.
Co oferuje Mistrz Piekarz?
Mistrz Piekarz to mobilna piekarnia, której wyróżnikiem jest połączenie tradycyjnych receptur piekarniczych z nowoczesnym modelem sprzedaży. W ofercie znajdują się chleby na naturalnym zakwasie, bułki oraz tradycyjne, ręcznie lepione chałki, drożdżówki oraz domowe ciasta. Wypieki przygotowane są z naturalnych produktów i powstają we współpracy z piekarnią o blisko 100-letniej tradycji. Pieczywo dostarczane jest do punktów dwa razy dziennie, co zapewnia świeżość i wyjątkową jakość, docenianą przez klientów już w kilku województwach.
Chcemy, by nasi klienci mogli kupić świeże pieczywo bezpośrednio na swoim osiedlu, odprowadzając dziecko do szkoły czy w drodze do pracy. Mistrz Piekarz odpowiada na tę potrzebę, ale daje też franczyzobiorcom wyjątkową szansę na wejście do biznesu opartego na partnerstwie i sprawdzonym modelu – wyjaśnia Michał Kłusek.
Jakie są koncepty w portfolio Dolci Sapori?
Mistrz Piekarz to trzeci koncept w portfolio Dolci Sapori – polskiej firmy, która w krótkim czasie stała się jednym z najbardziej dynamicznych graczy na rynku gastronomicznych konceptów franczyzowych. Spółka specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu marek street food, odpowiadających na zmieniające się potrzeby konsumentów i preferencje nowych pokoleń.
W portfolio firmy znajdują się także marki Am Am Kebab oraz Mniami Ice Cream. W skład sieci Dolci Sapori wchodzi obecnie ponad 360 aktywnych punktów sprzedażowych.
