Chałka ma być gwiazdą sprzedaży sieci piekarni Mistrz Piekarz
Projekt opiera się na współpracy z lokalnym dostawcą pieczywa, który funkcjonuje na rynku od blisko 100 lat. Jak deklaruje operator franczyzowej sieci, codzienne dostawy dwa razy dziennie mają zapewniać utrzymanie wysokiego standardu jakości produktów, z naciskiem na rzemieślnicze wypieki. Kluczowym produktem w ofercie ma być ręcznie pleciona chałka. To właśnie ten produkt ma w największym stopniu generować ruchu.
Mistrz Piekarz - jakie wsparcie otrzymają franczyzobiorcy?
Jak twierdzi operator, model biznesowy sieci Mistrz Piekarz zakłada aktywny udział franczyzobiorców zarówno w codziennym zarządzaniu, jak i w dalszym kształtowaniu konceptu. Franczyzodawca będzie zapewniać wsparcie operacyjne, szkoleniowe oraz wyposażenie mobilnych punktów sprzedaży.
– Wprowadzając koncept Mistrz Piekarz do portfolio Dolci Sapori, chcemy przywrócić lokalnym społecznościom dostęp do autentycznego, świeżego pieczywa o wyjątkowych walorach smakowych, nawiązujących do tradycyjnych receptur – mówi Michał Kłusek, prezes Dolci Sapori.
Punkty franczyzowe Mistrz Piekarz funkcjonują obecnie na terenie Mazowsza i województwa łódzkiego. Spółka zapowiada dalszą ekspansję w ramach przyjętej strategii rozwoju marek franczyzowych.
Dolci Sapori - jakie inne sieci franczyzowe rozwija ta firma?
– Z satysfakcją obserwujemy, jak nasze pierwsze mobilne piekarnie stają się integralnym elementem codziennych rytuałów klientów. Niezmiennie stawiamy na rozwój nowoczesnego i efektywnego modelu biznesowego, który sprawdził się w przypadku innych marek Dolci Sapori i z którego korzysta już ponad 160 zadowolonych prywatnych przedsiębiorców w całej Polsce – dodaje szef Dolci Sapori.
Oprócz Mistrza Piekarza, Dolci Sapori rozwija również markę Am Am Kebab, liczącą ponad 160 lokalizacji, oraz format Mniami Ice Cream, który w samym tylko 2025 roku uruchomił 45 nowych punktów.