12.06.2025 / 14:32
StoryEditor

Mistrz Piekarz to nowy pomysł na franczyzę od Dolci Sapori. Chałka gwiazdą sprzedaży

Piekarnie mobilne Mistrz Piekarz to nowy pomysł na franczyzę od Dolci Sapori mat. prasowe

Mistrz Piekarz to nowy koncept franczyzy. Ma to być sieć mobilnych piekarni z wypiekami nawiązującymi do tradycyjnych receptur. Właścicielem marki jest Dolci Sapori, która prowadzi też sieć Am Am Kebab oraz Mniami Ice Cream. Jakie są warunki franczyzy?

Chałka ma być gwiazdą sprzedaży sieci piekarni Mistrz Piekarz

Projekt opiera się na współpracy z lokalnym dostawcą pieczywa, który funkcjonuje na rynku od blisko 100 lat. Jak deklaruje operator franczyzowej sieci, codzienne dostawy dwa razy dziennie mają zapewniać utrzymanie wysokiego standardu jakości produktów, z naciskiem na rzemieślnicze wypieki. Kluczowym produktem w ofercie ma być ręcznie pleciona chałka. To właśnie ten produkt ma w największym stopniu generować ruchu.

Mistrz Piekarz - jakie wsparcie otrzymają franczyzobiorcy?

Jak twierdzi operator, model biznesowy sieci Mistrz Piekarz zakłada aktywny udział franczyzobiorców zarówno w codziennym zarządzaniu, jak i w dalszym kształtowaniu konceptu. Franczyzodawca będzie zapewniać wsparcie operacyjne, szkoleniowe oraz wyposażenie mobilnych punktów sprzedaży.

– Wprowadzając koncept Mistrz Piekarz do portfolio Dolci Sapori, chcemy przywrócić lokalnym społecznościom dostęp do autentycznego, świeżego pieczywa o wyjątkowych walorach smakowych, nawiązujących do tradycyjnych receptur – mówi Michał Kłusek, prezes Dolci Sapori.

image

Mistrz Piekarz - nowy franczyzowy koncept Dolci Sapori (fot. mat. prasowe)

FOTO: mat. prasowe

Punkty franczyzowe Mistrz Piekarz funkcjonują obecnie na terenie Mazowsza i województwa łódzkiego. Spółka zapowiada dalszą ekspansję w ramach przyjętej strategii rozwoju marek franczyzowych.

Dolci Sapori - jakie inne sieci franczyzowe rozwija ta firma?

– Z satysfakcją obserwujemy, jak nasze pierwsze mobilne piekarnie stają się integralnym elementem codziennych rytuałów klientów. Niezmiennie stawiamy na rozwój nowoczesnego i efektywnego modelu biznesowego, który sprawdził się w przypadku innych marek Dolci Sapori i z którego korzysta już ponad 160 zadowolonych prywatnych przedsiębiorców w całej Polsce – dodaje szef Dolci Sapori.

Oprócz Mistrza Piekarza, Dolci Sapori rozwija również markę Am Am Kebab, liczącą ponad 160 lokalizacji, oraz format Mniami Ice Cream, który w samym tylko 2025 roku uruchomił 45 nowych punktów.

image

Fit Cake rozwija nowy format – cukiernie hybrydowe. „Koszty znacząco niższe”

13. czerwiec 2025 15:13