08.05.2025 / 11:43
StoryEditor

Rabat Detal z nowym programem dla franczyzobiorców. “RabatOn to odpowiedź na to, czego oczekuje dziś detalista”

Sklep sieci Rabat DetalMateriały prasowe

Sieć Rabat Detal wdrożyła w życie nowy program lojalnościowy RabatOn. Operator zapewnił, że za sprawą narzędzia detaliści będą mogli m.in. współpracować z producentami na korzystniejszych zasadach, a także lepiej planować swoje zakupy. - To kolejny krok w budowaniu partnerskich relacji z naszymi sklepami - przekazała firma.

Wraz z początkiem maja sieć Rabat Detal uruchomiła nowy program lojalnościowy. RabatOn - bo o nim mowa, to specjalne narzędzie, za sprawą którego franczyzobiorcy mają czerpać jeszcze więcej korzyści w wyniku współpracy z firmą.

-To odpowiedź na potrzeby sklepów, które szukają nie tylko dobrych cen, ale też wartości dodanej we współpracy. RabatOn daje realne korzyści za działania, które i tak są częścią codziennego biznesu. Jak to działa? Prosto: sklep loguje się do systemu, wybiera zadania - i działa. Za realizację konkretnych celów otrzymuje nagrody finansowe - poinformowa sieć w komunikacie.

Rabat Detal wdrożył program RabatOn. Jakich korzyści mogą spodziewać się franczyzobiorcy?

Sieć przekazała, że każdy franczyzobiorca, który dołączy do programu, będzie mógł:

  • Planować zakupy bardziej świadomie,
  • Korzystać z atrakcyjnych benefitów,
  • Współpracować z producentami na korzystnych zasadach,
  • Zarabiać więcej dzięki przemyślanej aktywności.

- RabatOn to odpowiedź na to, czego oczekuje dziś detalista – prostego systemu, który działa i motywuje. Dla franczyzobiorców to konkretne zadania i równie konkretne wynagrodzenie. Dla producentów - możliwość zwiększenia rotacji produktów i dotarcia tam, gdzie to naprawdę ma znaczenie - przekazała marka.

Jak wziąć udział w programie RabatOn?

Z informacji przekazanych przez firmę wynika, że program wystartował w maju i potrwa wstępnie do końca września. Co miesiąc na platformie będą pojawiać się nowe zadania - można je zaznaczyć, podejrzeć zasady i rozpocząć realizację. W systemie widać nie tylko, co jest do zrobienia, ale także ile można zyskać.

Marka zapewniła, że zadania są proste, mierzalne i możliwe do rozliczenia “zero-jedynkowo”. Rabat Detal podkreślił, że przejrzystość i jasność zasad to podstawa tego programu.

- Dzięki RabatOn pokazujemy, że bycie częścią Rabat Detal to nie tylko dostęp do dobrych warunków handlowych i szerokiej oferty. To także uczestnictwo w ekosystemie, który premiuje aktywność. To kolejny krok w budowaniu partnerskich relacji z naszymi sklepami. Bo wierzymy, że sieć to nie struktura – to ludzie, decyzje i wspólne cele. RabatOn premiuje zaangażowanie i wspiera tych, którzy chcą działać skuteczniej - czytamy w komunikacie sieci.

09. maj 2025 01:57