Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY, działająca w ramach Grupy Muszkieterów. Marka istnieje na polskim rynku od 2000 roku, kiedy to otworzyła pierwszy sklep Żarach w województwie lubuskim. Od tamtego czasu na mapie naszego kraju pojawiło się ich ponad 200.
Miniony rok był rekordowym jeśli chodzi o nowe otwarcia. Jak zapowiada prezes franczyzowego brandu, plany na obecny są równie ambitne.
- W ubiegłym roku otworzyliśmy ponad 20 sklepów, co stanowi rekord dla sieci. W 2025 r. planujemy otwarcia na poziomie 25 placówek. Takiego tempa rozwoju nie notowaliśmy nigdy w naszej historii i zamierzamy utrzymać ten trend. W ciągu najbliższych czterech lat planujemy otworzyć kolejne sto sklepów. Będziemy walczyć o to, by model ekonomiczny, który mamy, bronił się przed konkurencją i sprawdzał się na trudnym dzisiaj rynku - przekazał nam Marek Sawa, prezes franczyzowej sieci Bricomarché.
Nowi przedsiębiorcy w szeregach Bricomarché
Grupa Muszkieterów poinformowała za pośrednictwem mediów społecznościowych, że firma przywitała na pokładzie nowych przedsiębiorców, którzy są gotowi objąć swoje punkty sprzedaży w ramach sieci “Dom i Ogród”.
- Tym razem jest to wyjątkowo liczna i zróżnicowana grupa 12 jednostek. Co w naszej terminologii oznacza określenie “jednostka szkoleniowa”? Jest to jedna osoba stawiająca na indywidualny biznes lub para osób, które decydują się wspólnie poprowadzić sklep pod szyldem Grupy Muszkieterów i razem przystępują do procesu rekrutacyjnego oraz szkoleń. Właścicielem supermarketu może być bowiem zarówno jeden przedsiębiorca, jak i małżeństwo lub życiowi partnerzy, którzy postawili na nasz wyjątkowy model współpracy - wyjaśnia firma we wpisie.
Z informacji przekazanych przez Grupę wynika, że do najnowszych szkoleń przystąpiło pięć par przyszłych przedsiębiorców oraz siedem osób, które zdecydowały się prowadzić biznes indywidualnie.
Kto wziął udział w sesji szkoleniowej Grupy Muszkieterów?
Operator sieci Bricomarché przekazał, że wśród osób, które wzięły udział w sesji szkoleniowej, znaleźli się:
- Dostawcy, którzy zanim przystąpili do szkolenia, mieli okazję współpracować z marką Bricomarché,
- Dzieci związane z Grupą przedsiębiorców, które w ramach sukcesji rodzinnej będą przejmowały sklepy Bricomarché swoich rodziców,
- Osoby z zewnątrz, które nie miały styczności z modelem biznesowym Grupy Muszkieterów.
Co po szkoleniach?
Po odbyciu szkoleń kandydaci rozpoczną staże w sklepach działających pod szyldem Bricomarché, aby wiedzę teoretyczną, uzyskaną podczas wykładów i warsztatów, sprawdzić w praktyce podczas codziennej pracy w supermarketach Grupy Muszkieterów.
- Dzięki temu po uzyskaniu pozytywnej opinii Komisji Zatwierdzającej Staż i obronieniu własnego projektu będą doskonale przygotowani do poprowadzenia własnego biznesu. Trzymamy kciuki za nowych Muszkieterów, witamy Was na pokładzie! - kończy swój wpis firma.