24.04.2025 / 12:19
StoryEditor

Bricomarché kontynuuje ekspansję. Franczyzowa sieć otworzyła nową placówkę

Nowy sklep Bricomarché w RadziejowieMateriały prasowe

Franczyzowa sieć Bricomarché otworzyła kolejną placówkę typu "dom i ogród". Najnowszy supermarket mieści przy ul. Komunalnej 21C w Radziejowie, w województwie kujawsko-pomorskim. Sklep oferuje klientom szeroki asortyment produktów do majsterkowania, budowy, dekoracji oraz ogrodnictwa. Punkt handlowy prowadzą Monika i Roman Hammer - przedsiębiorcy związani z Grupą Muszkieterów, którzy zarządzają także Bricomarché w Aleksandrowie Kujawskim.

Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY, działająca w ramach Grupy Muszkieterów. Marka istnieje na polskim rynku od 2000 roku, kiedy to otworzyła pierwszy sklep Żarach w województwie lubuskim. Od tamtego czasu na mapie naszego kraju pojawiło się ich ponad 200. Najnowszy punkt handlowy został otwarty w środę 23 kwietnia w Radziejowie, w województwie kujawsko-pomorskim.

Otwarcie sklepu w Radziejowie to kontynuacja rozwoju działalności Moniki i Romana Hammer, którzy prowadzą również Bricomarché w Aleksandrowie Kujawskim. Nowa inwestycja to odpowiedź na potrzeby mieszkańców Radziejowa i okolic, którzy dotychczas nie mieli w swojej miejscowości dostępu do tak kompleksowej oferty artykułów remontowo-budowlanych i ogrodniczych.

– Od lat jesteśmy związani z Grupą Muszkieterów. Prowadzimy Bricomarché w Aleksandrowie Kujawskim, a teraz zdecydowaliśmy się na kolejny krok – rozwój w Radziejowie. Znajomość rynku, zaufanie do marki oraz pozytywne doświadczenia z prowadzenia sklepu były dla nas kluczowe. Jesteśmy przekonani, że nowa placówka odpowie na realne potrzeby mieszkańców i ułatwi im codzienne prace domowe i ogrodowe – mówi Monika Hammer, współwłaścicielka sklepu.

Szeroki asortyment

Sklep Bricomarché w Radziejowie to nowoczesny obiekt o powierzchni 1 200 metrów kwadratowych, zlokalizowany na terenie parku handlowego, oferujący klientom wygodne zakupy w przestronnej, dobrze zorganizowanej przestrzeni. Klienci znajdą tu cztery główne działy:

  • artykuły budowlane,
  • ogród,
  • dekoracja i majsterkowanie,
  • produkty od lokalnych dostawców, jak np. takie jak świeże rośliny ogrodowe.

Te ostatnie dostępne są w zewnętrznym ogrodzie o powierzchni 1 062 metrów kwadratowych.

Asortyment obejmuje m.in. materiały budowlane, narzędzia, elementy wykończeniowe, farby i lakiery, chemię budowlaną, dekoracje, meble ogrodowe oraz akcesoria do pielęgnacji roślin. Klienci mogą również skorzystać z usługi transportu zakupionych towarów.

Nowoczesne rozwiązania

Sklep oferuje możliwość zakupów online z odbiorem osobistym w modelu click&collect. Już wkrótce placówka zostanie wyposażona w instalację fotowoltaiczną, która ograniczy zużycie energii i odzwierciedli zaangażowanie Grupy Muszkieterów w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.

Dodatkowo klienci mogą korzystać z dogodnych form płatności, w tym rat, bonów Grupy Muszkieterów oraz kart Sodexo. Sklep dysponuje trzema kasami oraz parkingiem na 40 miejsc bezpośrednio przy obiekcie (łącznie 143 miejsca w całym parku handlowym).

25 otwarć w 2025 roku

Miniony rok był rekordowym dla firmy jeśli chodzi o nowe otwarcia. Jak zapowiada prezes franczyzowego brandu, plany na obecny są równie ambitne.

- W ubiegłym roku otworzyliśmy ponad 20 sklepów, co stanowi rekord dla sieci. W 2025 r. planujemy otwarcia na poziomie 25 placówek. Takiego tempa rozwoju nie notowaliśmy nigdy w naszej historii i zamierzamy utrzymać ten trend. W ciągu najbliższych czterech lat planujemy otworzyć kolejne sto sklepów. Będziemy walczyć o to, by model ekonomiczny, który mamy, bronił się przed konkurencją i sprawdzał się na trudnym dzisiaj rynku - przekazał nam Marek Sawa, prezes franczyzowej sieci Bricomarché.

25. kwiecień 2025 04:59