Czy The Real Pizza Company to rodzinny biznes?
The Real Pizza Company jest firmą rodzinną z elastycznym podejściem do biznesu. Założyciele nadal zarządzają przedsiębiorstwem. Sieć jest skłonna rozpocząć współpracę od otwarcia jednej wzorcowej restauracji. Taki franczyzobiorca uzyskuje wyłączność na określone terytorium, a w przyszłości będzie mógł ubiegać się o masterfranczyzę. Wstępna inwestycja w otwarcie lokalu zaczyna się od 500 - 700 tys. zł, obejmując adaptację lokalu, wyposażenie, szkolenia oraz koszty działań marketingowych. Ostateczna kwota inwestycji zależy od konkretnej lokalizacji.
Franczyzobiorcy The Real Pizza Company mogą liczyć na kompleksowe wsparcie ze strony franczyzodawcy – od przygotowaniu projektu lokalu, przez szkolenia personelu w Wielkiej Brytanii, aż po system obsługi zamówień i optymalizacji dostaw, know-how oraz strategię marketingową. Marka dzieli się swoją wiedzą w zakresie prowadzenia restauracji, zarządzania personelem i utrzymania najwyższej jakości produktu. Większość franczyzobiorców RPC otwiera kolejne restauracje w ramach terytorium, na którym mają wyłączność. Pozwala im to na korzystanie z efektu skali w ramach swojej mikrosieci.
Kto może prowadzić lokal RPC?
RPC poszukuje partnerów gotowych na długofalową współpracę i rozwijanie sieci na danym obszarze
- Oferta The Real Pizza Company jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać się w branży gastronomicznej, posiadają zmysł biznesowy i pasję do wysokiej jakości jedzenia - mówi Matt Fielder, jeden z założycieli The Real Pizza Company. - Idealnie byłoby znaleźć partnera gotowego zostać masterfranczyzobiorcą, tak jak na rynku indyjskim. Jesteśmy jednak otwarci na współpracę z pojedynczymi franczyzobiorcami i uruchomienie master franczyzy w kolejnym kroku - dodaje.
W Polsce The Real Pizza Company współpracuje z firmą PROFIT system, która odpowiada za rekrutację franczyzobiorców.
Prowadzenie pizzerii: Know-how z UK
W Polsce działa wiele pizzerii, lokalnych i sieciowych. The Real Pizza Company wnosi doświadczenie z rynku rozwiniętego z wyższymi kosztami pracy. Know-how powstało w oparciu o zapewnienie wysokiej jakości produktu przy optymalizacji procesów zarządzania i organizacji produkcji i dostaw. Pracownicy RPC korzystają ze szczegółowych podręczników szkoleniowych i systemów komputerowych objaśnianych zarówno lokalnie, jak i w Wielkiej Brytanii.
Matt Fielder oczekuje dużego rozwoju segmentu produktów premium w gastronomii Polsce z utrzymaniem marżowości. Podkreśla, że dla niego najważniejsza jest pasja do pizzy i liczy na znalezienie partnera w Polsce, który tą pasję podziela. Inwestując w sprawdzony model biznesowy, inwestor może uniknąć kosztownych błędów i złych decyzji, optymalizując w ten sposób przychody i rentowność.
