Kto prowadzi Intermarché w Krzeszowicach?
Nowy sklep poprowadzi przedsiębiorczyni Małgorzata Kubicka. Sieć Intermarché działa na zasadzie franczyzy, a każdy supermarket, w tym placówka w Krzeszowicach, funkcjonuje jako niezależna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, która zarejestrowana jest w mieście prowadzenia działalności.
– Z Grupą Muszkieterów jestem związana od ponad dwóch dekad, z czego przez wiele lat prowadziłam sklep w województwie małopolskim. Zdecydowałam się na otwarcie nowego rozdziału w Krzeszowicach, ponieważ dostrzegam w tym miejscu duży potencjał, w którym chcę rozwijać solidny, dobrze zarządzany sklep. Stawiam na jakość, lokalnych dostawców i codzienny kontakt z klientami, bo takie podejście zawsze się sprawdza - powiedziała Małgorzata Kubicka, właścicielka sklepu Intermarché w Krzeszowicach.
Koncept Power w Intermarché
Koncept Power, w którym powstał nowy sklep Intermarché w Krzeszowicach, to nowoczesny model handlowy rozwijany przez Grupę Muszkieterów. W tym modelu szczególny nacisk położono na komfort codziennych zakupów. Wyróżnia się on intuicyjnym układem przestrzeni, szeroką ofertą produktów świeżych, w tym rozbudowanymi strefami wędlin, mięsa, garmażerki i pieczywa, a także przejrzystym oznaczeniem i atrakcyjną ekspozycją asortymentu. Format ten wspiera również lokalność - promuje produkty od regionalnych dostawców, a zarazem zapewnia właścicielom elastyczność w zarządzaniu przestrzenią handlową zgodnie z potrzebami klientów.
– Otwarcie sklepu w Krzeszowicach to dla nas ważny krok, który doskonale wpisuje się w strategię budowy silnej obecności Intermarché w mniejszych miastach i regionach o dużym potencjale. Cieszy nas, że nowa placówka tworzy miejsca pracy, wspiera lokalnych dostawców i powstaje we współpracy z osobą, który zna i rozumie potrzeby lokalnych społeczności - podkreślił Paweł Wardziński, dyrektor generalny sieci Intermarché w Polsce.
Jakie atrakcje na otwarcie sklepu Intermarché?
W dniu otwarcia zaplanowano dla klientów atrakcyjne promocje i niespodzianki. Do zakupów o wartości co najmniej 150 zł dodawano specjalne paczki z produktami, a przy zakupach od 100 zł można było otrzymać książkę „MasterChef” za symboliczny grosz. Dodatkowo na terenie sklepu odbywały się degustacje i akcje promocyjne, które cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców i były dodatkową okazją do poznania nowego sklepu.
Nowa placówka funkcjonuje w ramach Rynku Muszkieterów - tuż obok działa market Bricomarché, co tworzy kompleksową przestrzeń zakupową łączącą ofertę spożywczą oraz asortyment dla domu i ogrodu.
Kto jest właścicielem sieci sklepów Intermarché?
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld zł, rok wcześniej 10,3 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.
Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (22. miejsce w 2025 r.), na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (55. pozycja wg. danych za 2025 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (48. miejsce w 2024 r.) oraz w ramach konkursów TOP Franczyzobiorca 2024 (Franchising.pl) i Franczyzowy Superbohater 2025 (Wiadomości Handlowe, Franczyza w handlu) nagrody otrzymali przedsiębiorcy Grupy Muszkieterów.
Muszkieterowie są obecni w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.