Jesienią ubiegłego roku, Wojciech Słowański - dyrektor ds. rozwoju w Grupie PSB Handel informował w rozmowie z naszym portalem że firma planuje na 2025 rok serię otwarć nowych punktów handlowych.
- Chcemy otwierać co najmniej trzydzieści sklepów rocznie. Osiągnięcie liczby 400 sklepów pod marką Mrówka w roku 2025 jest więc jak najbardziej realnym scenariuszem - mówił Wojciech Słowański.
Wygląda na to, że wszystko idzie zgodnie z planem. Grupa PSB regularnie otwiera nowe placówki, a ostatnio znacznie przyspieszyła z ekspansją.
Grupa PSB otworzyła nowy sklep Mrówka Express w Człuchowie
Po serii kwietniowych otwarć, m.in. w Lipowej, Margoninie i Jezioranach, nadszedł czas na inaugurację obiektu w Człuchowie na Pomorzu. Nowy market - w formacie Express, został otwarty w minioną sobotę 13 maja.
Market ma powierzchnię 390 metrów kwadratowych. Posiada także ogród zewnętrzny o powierzchni 400 metrów kwadratowych. Sklep zatrudnia 6 pracowników. Otwarcie poprzedziła kampania reklamowa w mediach społecznościowych, gazetce reklamowej, reklamie billboardowej oraz z wykorzystaniem mobila z nagłośnieniem poruszającego się po ulicach miasta.
Dzień otwarcia zgromadził olbrzymią ilość klientów. Po uroczystej inauguracji i przecięciu symbolicznej wstęgi przez właścicieli firmy Bysewo Krzysztofa Michniewicza i Łukasza Michniewicza, klienci udali się na zakupy. Czekał na nich również poczęstunek w postaci grochówki wojskowej oraz gratisy za największe zakupy.
Właścicielem nowego sklepu jest firma Bysewo, która od wielu lat jest Partnerem Grupy PSB. Firma prowadzi z dużym powodzeniem skład w Gdańsku, Mrówkę w Chojnicach, Mrówkę Express w Borkowie oraz otwartą w marcu 2025 Mrówkę w Tucholi.
Plany Grupy PSB
Z zapowiedzi Wojciecha Słowańskiego wynika, że cyfryzacja, ekspansja sieci oraz inwestycje w zasoby ludzkie to filary, na których firma będzie się koncentrować w tym roku.
- Dla nas jednym z ważniejszych determinantów jest poziom pokrycia kraju w zakresie oddziaływania na klientów. Nasza ekspansja na kolejne miesiące i lata będzie koncentrowała się na tym, by zaistnieć w tych miejscach, w których jeszcze nie mamy swoich placówek. Takich miejscowości jest już stosunkowo niewiele. Aktywnie poszukujemy partnerów na tego typu obszarach - wyjaśnił Dyrektor ds. Rozwoju w PSB Handel S.A.
"Nasi partnerzy, to nie franczyzobiorcy"
Jak podkreślił Dyrektor ds. Rozwoju w PSB Handel S.A., ich marka to coś więcej niż typowa grupa franczyzowa. Przedsiębiorca wyjaśnia, że działają na zasadzie społeczności.
- Warto zaznaczyć, że nasi partnerzy to nie franczyzobiorcy, gdyż są oni jednocześnie naszymi akcjonariuszami. Współpraca wygląda więc inaczej niż w sieciach franczyzowych. Centrala Grupy PSB istnieje by wspierać interes partnerów, czyli akcjonariuszy spółki. Sukces naszej Grupy jest zależny od sukcesu poszczególnych jej członków. Stale rozwijamy nasze koncepty dbając o dywersyfikację oferty. W naszej ocenie dostosowanie oferty do potrzeb lokalnego rynku jest receptą na sukces. Jesteśmy w tym dobrzy. Dlatego optymistycznie patrzę w przyszłość naszej sieci - tłumaczył Wojciech Słowański.