04.03.2024 / 15:57
StoryEditor

Grupa Muszkieterów pochwaliła się swoimi wynikami. Planuje kolejne otwarcia

Grupa Muszkieterów nadal planuje otwierać nowe sklepy.
Cała grupa osiągnęła w 2023 r. łączny obrót w wysokości 10,3 mld zł w ramach zrzeszonych sieci Intermarché i Bricomarché, odnotowując wzrost na poziomie 7,4 proc. rok do roku bez uwzględnienia stacji paliw. Tym samym umocniła swoją pozycję jako kluczowego gracza na polskim rynku. Grupa ogłosiła również dalsze plany rozwoju na 2024 – ponad 30 nowych supermarketów obu sieci.

Bricomarché zwiększa udziały rynkowe

Sieć Bricomarché osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 3,1 proc. na kurczącym się rynku, realizując obrót na poziomie 3,8 mld zł. Dzięki temu zwiększyła udział w rynku DIY aż o 0,86 proc. rok do roku. Liczba sklepów wzrosła o kolejne 8 supermarketów, w różnych regionach Polski. W roku 2023 marka skutecznie realizowała strategię rozwoju poprzez wprowadzanie zróżnicowanych projektów marketingowych oraz usług, zarówno dla klientów, jak i zrzeszonych przedsiębiorców.

Program lojalnościowy Bricomarché „Skanujesz – zyskujesz”, wprowadzony w drugim półroczu 2023 r. był kolejnym elementem nowej strategii Omnichannel, którą Bricomarché z powodzeniem wdraża już od ponad roku. Inicjatywa, dzięki której klienci zyskiwali dodatkowe bony na zakupy była również dodatkową możliwością oszczędzania, spójną z ideą i celem sieci, jakim jest zapewnianie klientom jak największej swobody w dokonywaniu zakupów, łatwego dostępu do oferty produktowej, promocji i nowości. Kluczowym projektem w zakresie strategii marketingowej było również podjęcie współpracy z nowym, 21. sezonem programu „Nasz nowy dom” – sieć poja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

27. lipiec 2024 11:24