Bricomarché zwiększa udziały rynkowe
Sieć Bricomarché osiągnęła wzrost sprzedaży na poziomie 3,1 proc. na kurczącym się rynku, realizując obrót na poziomie 3,8 mld zł. Dzięki temu zwiększyła udział w rynku DIY aż o 0,86 proc. rok do roku. Liczba sklepów wzrosła o kolejne 8 supermarketów, w różnych regionach Polski. W roku 2023 marka skutecznie realizowała strategię rozwoju poprzez wprowadzanie zróżnicowanych projektów marketingowych oraz usług, zarówno dla klientów, jak i zrzeszonych przedsiębiorców.
Program lojalnościowy Bricomarché „Skanujesz – zyskujesz”, wprowadzony w drugim półroczu 2023 r. był kolejnym elementem nowej strategii Omnichannel, którą Bricomarché z powodzeniem wdraża już od ponad roku. Inicjatywa, dzięki której klienci zyskiwali dodatkowe bony na zakupy była również dodatkową możliwością oszczędzania, spójną z ideą i celem sieci, jakim jest zapewnianie klientom jak największej swobody w dokonywaniu zakupów, łatwego dostępu do oferty produktowej, promocji i nowości. Kluczowym projektem w zakresie strategii marketingowej było również podjęcie współpracy z nowym, 21. sezonem programu „Nasz nowy dom” – sieć poja...