Co oferuje Chata Polska?
Chata Polska już do niego zaprasza, podkreślając rozbudowaną ofertę:
- szeroka strefę owoców i warzyw,
- lada tradycyjna z bogatym wyborem serów, wędlin i mięs,
- piekarnia z ciepłym pieczywem,
- cukiernia pełna wyjątkowych tortów i słodkości,
- wyroby garmażeryjne na ciepło i zimno,
- soczysty kurczak z rożna,
- a w każdy czwartek – świeże, ciepłe wędliny prosto z wędzarni.
Sklep między dwoma Lidlami
W dniu otwarcia na klientów nowej placówki będą czekać: specjalne promocje i rabaty, degustacje dań Abc Kuchni oraz wypieków Piekarni Maciejewski, vouchery na zakupy oraz gadżety i niespodzianki dla najmłodszych.
Wierzymy, że Chata Polska w Wirach stanie się Waszym ulubionym miejscem codziennych zakupów. Zapewniamy najlepszą obsługę oraz stały dostęp do świeżych, wysokiej jakości produktów – aby każdy mógł cieszyć się zakupami w domowej atmosferze - taki komunikat trafił już do mieszkańców miejscowości oraz okolic.
Lokalizacja jest niezwykle ciekawa. Sklep jest przy głównej drodze, ale po obydwóch stronach - w bliskiej odległości - działają dwa sklepy sieci Lidl. Nowa Chata będzie też konkurować z m.in. okoliczną Żabką, "Społem" PSS Puszczykowo. Naprzeciw jest To Nie Piekarnia, czyli punkt z pieczywem organizujący też warsztaty związane z wypiekami.
Jaki kapitał ma sieć Chata Polska?
Chata Polska - jak sama nazwa wskazuje - jest firmą handlową opartą w 100 proc. na polskim kapitale, skupiającą wyłącznie polskich przedsiębiorców. To sieć sklepów ogólnospożywczych działająca od 1997 roku i obecna dziś na terenie siedmiu województw, z silną pozycją w Wielkopolsce. Liczy około 300 placówek i jest częścią polskiej Grupy MAR-OL. Firma rozwija się we franczyzie.
Zgodnie ze strategią Blisko. Lokalnie. Naturalnie. specjalnością sklepów Chata Polska są polskie, lokalne produkty spożywcze oraz produkty regionalne. Podkreśla, że jej przewagą nad konkurencją są:
- polskie/lokalne pochodzenie marki;
- doskonała znajomość kuchni regionów;
- szeroka oferta świeżych, lokalnych produktów oraz polskich regionalnych potraw i smakołyków;
- działalność na rzecz społeczności lokalnych i integracji sąsiedzkiej;
Chata Polska rozwija też dwie marki własne: Kraina Smaków Chaty Polskiej oraz Dobra Nasza! Sieć szuka lokalizacji pod nowe sklepy. Jest zainteresowana wynajmem lub kupnem lokalu o powierzchni minimum 250 mkw. lub działki nie mniejszej niż 2 tys mkw.