09.01.2025 / 12:25
StoryEditor

Sieć Gama chce zacieśnienia współpracy z partnerami. Firma przedstawiła plany na 2025 rok

Sklep należący do sieci GamaMateriały prasowe

Sieć sklepów spożywczych Gama ujawniła plany na 2025 rok. Firma zamierza postawić na zacieśnienie współpracy z partnerami w celu wspólnego działania na rzecz lokalnych społeczności. Marka zapowiada także kontynuację modernizacji punktów handlowych, jak również poszerzenie swojego zasięgu na terenie naszego kraju.

Ogólnopolska sieć sklepów spożywczych Gama, rozwijana od 2011 roku w ramach Partnerskiego Serwisu Detalicznego (PSD), podsumowała działania w 2024 roku. Do największych sukcesów marka zaliczyła:

  • Przyłączenie do sieci PSD 120 nowych sklepów (w tym 45 pod szyldem Gama), co pozwoliło na zwiększenie zasięgu do 1050 punktów handlowych w całej Polsce (w tym 573 pod szyldem Gama),
  • Kontynuację rebrandingu placówek, wprowadzając nowoczesny wygląd sklepów, który jest odpowiedzią na potrzeby młodszych konsumentów,
  • Zwiększenie popularności aplikacji lojalnościowej "Nasza Gama", obsługującej ponad 51 000 użytkowników, oferując personalizowane oferty i funkcjonalności, takie jak cyfrowa karta, kupony czy listy zakupowe,
  • Rozpoczęcie prac nad rozbudową aplikacji mobilnej, która stanie się kluczowym narzędziem obsługi klientów,
  • Rozwój współpracy z organizacjami takimi jak Banki Żywności, Caritas, DKMS, czy Akademia Eurocash, poprzez realizację akcji społecznych, łączących pomoc potrzebującym z edukacją i zaangażowaniem lokalnych społeczności.

Plany sieci na 2025 rok

Sieć Gama podzieliła się także kluczowymi zagadnieniami, nad którymi zamierza pracować w obecnym roku. Wśród nich wymienia m.in. dalszą ekspansję.

- Planujemy przyłączyć 180 nowych sklepów, z czego 80 pod marką Gama, co pozwoli nam zwiększyć zasięg i dostępność na terenie całej Polski - tłumaczy w rozmowie z portalem "franczyzawhandlu.pl" Paula Pul, kierownik marketingu w PSD.

Firma mocno stawia także działania i wsparcie sprzedaży detalicznej w sklepach partnerskich, rozwój aplikacji lojalnościowej oraz kontynuację modernizacji wizualnej sklepów. Sieć zapowiada także dalszą współpracę z organizacjami społecznymi, takimi jak Banki Żywności, Caritas czy DKMS.

Gama zamierza także skupić się na pomocy w dostosowaniu działalności do zmieniających się przepisów prawnych i sytuacji gospodarczej.

- Każde z tych działań jest częścią naszej długofalowej strategii, której celem jest dostarczanie wartości klientom, wspieranie partnerów biznesowych oraz budowanie odpowiedzialnej i zrównoważonej sieci handlowej - wyjaśnia Paula Pul.

Grupa PSD powstała w 2008 r., a od 2011 r. wspólnie z partnerami rozwija sieć sklepów Gama. W całej Polsce funkcjonuje już kilkaset placówek pod logo Gama i cały czas otwierane są kolejne sklepy w trzech formatach: supermarketów o powierzchni powyżej 100 metrów kwadratowych, sklepów o powierzchni poniżej 100 metrów kwadratowych oraz placówek specjalistycznych.

***

Ruszyła rejestracja na kongres Retail Trends 2025! Zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przedstawicielami świata handlu i FMCG. Kliknij tutaj, aby zapoznać się z programem kongresu.

13. styczeń 2025 11:58