Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY, działająca w ramach Grupy Muszkieterów. Marka istnieje na polskim rynku od 2000 roku, kiedy to otworzyła pierwszy sklep Żarach w województwie lubuskim. Od tamtego czasu na mapie naszego kraju pojawiło się ich już 218. Najnowszy z nich został otwarty w podkarpackim Lubaczowie.
Dynamiczny rozwój sieci wymusił na Grupie Muszkieterów inwestycję w logistykę i nowy magazyn, który będzie zaopatrywał placówki działające pod szyldem firmy.
Bricomarché inwestuje w magazyn w Modlinie
Jak podaje portal “wiadomoscihandlowe.pl”, realizacja nowoczesnego parku logistycznego w Nowym Modlinie, którego głównym najemcą będzie Bricomarché właśnie się rozpoczęła. W pierwszym etapie powstaje 28 tys. mkw. powierzchni magazynowej, z czego niemal 60 proc. zostało już wynajęte.
Budowa kompleksu już trwa, a przekazanie obiektu do użytkowania planowane jest na listopad 2025 roku. W drugim etapie powstanie ponad 10 000 mkw.
- Stawiamy na rozwój i chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby zarówno niezależnych przedsiębiorców prowadzących sklepy pod naszym szyldem, jak i wszystkich klientów, dlatego stale dążymy do optymalizacji procesów logistycznych. Uruchomienie nowego magazynu dla dynamicznie rosnącej sieci Bricomarché ma strategiczne znaczenie w kontekście dalszego rozwoju Grupy Muszkieterów w Polsce - deklaruje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché w Polsce, cytowana przez “wiadomoscihandlowe.pl”.
Przedstawicielka sieci dodała, że o wyborze projektu North Warsaw Nowy Modlin zdecydowały przede wszystkim:
- Dogodna lokalizacja z dobrym dostępem do infrastruktury drogowej i komunikacji publicznej,
- Wysokie standardy techniczne obiektu, w tym 12-metrowa wysokość składowania,
- Zaawansowane rozwiązania z zakresu zrównoważonego rozwoju.