PSB Mrówka ma już 400 sklepów w Polsce
W sobotę 23 sierpnia 2025 roku w Łęczycy Grupa PSB Handel otworzyła swój 400. sklep PSB Mrówka.
– Jest to kluczowy punkt w rozwoju naszej sieci i symboliczny moment dla całej Grupy PSB – mówi Anna Kamińska, członkini zarządu Grupy PSB Handel. – To dowód, że strategia oparta na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami naprawdę się sprawdza. Mrówki są blisko ludzi – działamy w mniejszych miastach i powiatach, tam, gdzie często brakowało dotąd tak szerokiej oferty budowlano-ogrodowej – dodaje.
Kolejny sklep Mrówki prowadzony przez tę samą firmę z Łódzkiego
Nowy sklep Mrówki w Łęczycy to jednocześnie druga placówka prowadzoną przez firmę Weles należącą do Krzysztofa, Adriana i Huberta Luźnych. Pierwszy swój market budowlany w regionie otworzyli w Poddębicach 6 lat temu.
– Dla mnie to nie jest tylko kolejne otwarcie, to symbol naszej wspólnej siły, odwagi w inwestowaniu i wiary w strategię, opartą o współpracę i moc polskich przedsiębiorców, a także przede wszystkim tego, że jest to koncept biznesowy, który się sprawdza – przekonuje Anna Kamińska.
PSB Handel już zrealizowała plan na cały rok. „Tylko patrzeć, jak otworzymy kolejną setkę”
Warto przypomnieć, że w rozmowie z naszym portalem pod koniec 2024 roku Wojciech Słowański, dyrektor ds. rozwoju w PSB Handel podał, że przekroczenie bariery 400 sklepów pod marką PSB Mrówka w 2025 roku jest bardzo prawdopodobne.
- Chcemy otwierać co najmniej trzydzieści sklepów rocznie. Osiągnięcie liczby 400 sklepów pod marką Mrówka w roku 2025 jest więc jak najbardziej realnym scenariuszem – mówił Wojciech Słowański.
Jak widać plan na cały rok sieć zdołała zrealizować w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy. A z zapowiedzi Anny Kamińskiej wynika, że to jeszcze nie koniec.
– Plany rozwojowe mamy ambitne, tylko patrzeć, jak otworzymy kolejną setkę – przekonuje członkini zarządu Grupy PSB Handel.
PSB Mrówka obecna w ponad 70% polskich powiatów
PSB Mrówka jest obecna w ponad 70% polskich powiatów. Jeżeli do tego doliczyć składy budowlane oraz sklepy PSB Profi, to PSB Handel jest obecna w 90% powiatów.
Sieć Mrówka sprzedaje produkty w trzech formatach sklepów:
- klasyczna Mrówka – market o powierzchni powyżej 800 mkw;
- Mini Mrówka – market o powierzchni od 400 do 800 mkw;
- Mrówka Express – market o powierzchni od 250-400 mkw.
– Nasze sklepy powstają zawsze „po sąsiedzku” – blisko ludzi i ich codziennych potrzeb związanych z budową, remontem czy aranżacją domu i ogrodu. Działamy tam, gdzie często brakowało takiej szerokiej oferty, jaką dostarczamy – dodaje Anna Kamińska.