- Do każdego sezonu przygotowujemy się z dużym wyprzedzeniem, analizując dane dotyczące sprzedaży poszczególnych kategorii i artykułów oraz nowe trendy i pojawiające się na rynku produkty. W przypadku naszej sieci, której sklepy wyposażone są w tradycyjną ladę, szczególnie istotna jest obecność w ofercie świeżych, wysokiej jakości produktów na grilla - podkreśla Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej w sieci Stokrotka.
Z lady można kupić najchętniej wybierane produkty, czyli karkówkę, kiełbasy, boczek i mięso z kurczaka. Sieć dostrzega jednak zmieniające się trendy w grillowaniu. W ofercie dostępne są więc także burgery, gotowe artykuły takie jak szaszłyki, a także odpowiednie do przygotowania na ruszcie ryby czy sery. W okresie grillowym znaczenie ma również dobra oferta warzyw. Rośnie w tym czasie sprzedaż artykułów takich jak papryka, bakłażan, cukinia, szparagi. Oprócz produktów do położenia na grillu bardzo ważna jest również dostępność ciekawej oferty dodatków – sosów, przypraw, a także napojów.
Klientom przygotowującym się do spotkania przy grillu zależy na możliwości dokonania kompleksowych zakupów w jednym miejscu. - Dlatego co roku w naszej ofercie znajdują się m.in. grille – tradycyjne i jednorazowe – akcesoria do grillowania, węgiel i brykiet, tacki, podpałki. Bardzo duże znaczenie mają również odpowiednio przygotowane działania ekspozycyjne i promocyjne. W naszej sieci przygotowujemy rabaty gazetkowe, specjalne oferty z aplikacją czy dodatkowe akcje, jak wyzwania, w których można zdobywać produkty potrzebne na grilla w bardzo niskich cenach, jak węgiel i brykiet za 1 zł czy ketchup za 1 grosz. Koncentrujemy się na tym, by klienci, robiąc grillowe zakupy w naszej sieci, mogli korzystać z dużego wyboru produktów, świeżości dostępnych artykułów i atrakcyjnych cen - dodaje przedstawicielka sieci Stokrotka.