– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. W kampanii „Załatw to w Żabce” prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
Jakie usługi można zrealizować w Żabce?
W Żabce można zrealizować m.in. następujące usługi – część z nich podczas kampanii „Załatw to w Żabce” będzie dostępna w promocyjnych cenach:
• Odbiór i nadanie paczki – w Żabce można odebrać i nadać paczkę. Możliwy jest odbiór także za pobraniem.
• Opłacenie rachunków – można zapłacić swoje rachunki w tradycyjny sposób lub szybciej przy użyciu kodu kreskowego...