07.06.2024 / 13:23
StoryEditor

Czy w Żabce można załatwić wszystko?

Sieć promuje usługi dodatkowe, jakie można zrealizować w jej sklepachMateriały prasowe
Dla swoich klientów Żabka oferuje szeroki pakiet usług. W ponad 10 tys. sklepów franczyzowej sieci można nie tylko zapłacić rachunki, kupić i zarejestrować starter GSM, wpłacić lub wypłacić pieniądze, nadać i odebrać przesyłkę, ale także m.in. oddać buty do szybkiego, profesjonalnego czyszczenia i wysłać do naprawy swój smartfon. Aby przybliżyć klientom dostępne usługi, sieć rozpoczęła kampanię „Załatw to w Żabce”.

– Jako jedyni w Polsce oferujemy klientom tak szeroką gamę kompleksowych usług, dostępnych już w ponad 10 tys. lokalizacji. Zamiast odwiedzać wiele miejsc, wystarczy przyjść do najbliższej Żabki, gdzie można szybko i wygodnie załatwić wiele spraw. W ten sposób, zgodnie z naszą misją, upraszczamy ludziom życie i pomagamy im oszczędzić czas. W kampanii „Załatw to w Żabce” prezentujemy nie tylko dobrze znane usługi, takie jak odbiór i nadawanie przesyłek czy doładowania telefonów, ale również te najnowsze, innowacyjne, np. możliwość wysłania do naprawy lub czyszczenia butów czy oddania smartfona do naprawy – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Jakie usługi można zrealizować w Żabce? 

W Żabce można zrealizować m.in. następujące usługi – część z nich podczas kampanii „Załatw to w Żabce” będzie dostępna w promocyjnych cenach:

•    Odbiór i nadanie paczki – w Żabce można odebrać i nadać paczkę. Możliwy jest odbiór także za pobraniem.

•    Opłacenie rachunków – można zapłacić swoje rachunki w tradycyjny sposób lub szybciej przy użyciu kodu kreskowego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 57% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

27. lipiec 2024 11:01