O popularności aplikacji najlepiej świadczą liczby - „Mój Lewiatan” trafił już na smartfony ponad 2 milionów użytkowników.
Co nowego w aplikacji Lewiatana?
Zmodernizowana wersja koncentruje się na poprawie doświadczenia użytkownika, wprowadzając szereg udogodnień. Jednym z nich jest ułatwiony dostęp do oferty: zmiana ścieżki klienta w aplikacji umożliwia łatwiejsze i szybsze dotarcie do spersonalizowanej oferty danego sklepu. Kolejna zmiana to większe bezpieczeństwo: nowa forma rejestracji zwiększa poziom bezpieczeństwa danych użytkowników.
Teraz też zapewnione jest proste logowanie: uproszczony proces logowania, oparty na kodzie weryfikacyjnym SMS, sprawia, że dostęp do aplikacji jest wygodniejszy niż kiedykolwiek.
Pojawiła się też nowa forma prezentacji ofert: zmiana formy prezentacji zapewnia lepszą widoczność kluczowych promocji, co ułatwia klientom planowanie zakupów.
Kusząca dla klientów może być też funkcjonalność “Zbieraj elki i odbieraj nagrody”, czyli miejsce ze specjalnymi ofertami, kuponami a nawet możliwością wygrania auta za zakupy.
Co to są „elki” w aplikacji Lewiatana?
Odświeżeniu uległ również program lojalnościowy „Mój Lewiatan”. Punkty zyskały własną nazwę – „elki”, a ich ambasadorką została „Ela” – nowa twarz programu, nadająca komunikacji marki bardziej influencerski charakter. Jej systematyczna obecność w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) ma na celu nie tylko unowocześnienie wizerunku programu, ale także budowanie bliższej relacji z młodszymi klientami.
- Opracowanie nowej aplikacji i odświeżonej koncepcji komunikacji marki to dla nas kluczowy krok w budowaniu nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki Lewiata – mówi Robert Rękas, prezes Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. - Wierzymy, że nowa, dynamiczna forma przekazu pomoże nam wyróżnić się na tle konkurencji i sprawi, że program „Mój Lewiatan” będzie jeszcze bardziej atrakcyjny dla naszych klientów.
Startowi nowej aplikacji towarzyszą atrakcyjne działania promocyjne, w tym specjalne oferty dostępne wyłącznie z kartą lub aplikacją „Mój Lewiatan” oraz kupony publikowane bezpośrednio w aplikacji. Atrakcją będzie także loteria „Zdobądź auto za zakupy!”, która rozpocznie się 18 września, dając klientom szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród.
Od kiedy działa aplikacja „Mój Lewiatan”?
W tym roku aplikacja mobilna „Mój Lewiatan” świętuje 5. urodziny. Klienci mogą dzięki niej na bieżąco sprawdzać aktualne promocje obowiązujące w całej sieci oraz w wybranych sklepach, a także korzystać ze specjalnych ofert kuponowych. Aplikacja umożliwia również korzystanie z elektronicznej karty programu lojalnościowego, planowanie i udostępnianie listy zakupów, a także przeglądanie oferty produktów marki własnej.
Aplikacja „Mój Lewiatan” dostępna jest do bezpłatnego pobrania w: Google Play oraz App Store.
Ile sklepów zrzesza sieć Lewiatan?
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najlepiej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2024 roku w sieci zrzeszonych było blisko 3300 placówek handlowych zatrudniających ponad 28 tysięcy pracowników.
Łączne obroty w 2024 roku przekroczyły 17,4 miliarda złotych, co plasuje Lewiatana w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.