Firma dba o powtarzalny smak kawy w każdym z ponad 11 600 sklepów należących do sieci. To procentuje – kawa to jeden z hitów Żabki. W minionym roku klienci kupili jej aż 39 milionów kubków.
Ten gorący napój dostępny jest w dwóch pojemnościach: 200 i 400 ml, a espresso – 80 ml. To 100 proc. Arabica, która swój aromat zawdzięcza odpowiedniemu sposobowi palenia, odbywającemu się we Włoszech, w najstarszej w Europie profesjonalnej palarni Julius Meinl.
Jakie kawy kupują klienci w Żabce?
Ulubionym wariantem klientów Żabki jest kawa z mlekiem. Latte znajduje się tuż za nią, a ostatnią pozycję na podium na liście sprzedaży zajmuje czarna kawa. Latem dużą popularnością cieszą się kawy mrożone, przygotowywane z wykorzystaniem dostępnego w sklepach kubka z lodem – klient bierze go z zamrażarki, płacić 8,99 zł za kawę mrożoną i dolewa do kubka kawę z ekspresu.
Dla kawoszy w aplikacji Żappka dostępny jest kawonament. Po wykupieniu go za 27,99 zł przez kolejne 15 dni można odebrać 7 kaw – maksymalnie jedną dziennie. Oferta obejmuje wszystkie pojemności (do 400 ml), również warianty z mlekiem owsianym oraz bez laktozy.
Nowe kubki na kawę w Żabce
Kubki do kawy z letniej serii zostały stworzone z przymrużeniem oka. Na każdym z czterech wzorów znalazły się krótkie pytania i odpowiedzi, które mają zaskakiwać, bawić i nastrajać optymistycznie. - To małe manifesty, które mają budzić pozytywne emocje u klientów Żabki - słyszymy w centrali sieci.
Dostępne są dwie pojemności – 200 i 400 ml – a hasła nawiązują do lata, zabawy i spotkań ze znajomymi. Kubki dostępne będą we wszystkich sklepach Żabka – również sezonowych.
Letni motyw pojawi się również na opakowaniach innych produktów dostępnych w Żabce – m.in. na kubkach z lodem, opakowaniach sałatek i kombuchy Dobra Karma, lemoniady o smaku piña colada Wycisk czy dań gotowych Szamamm.
Jakie firmy wchodzą w skład Grupy Żabka?
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 600 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową.
Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio.
W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.
Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.