09.05.2025 / 13:08
StoryEditor

Żabka i Edenred łączą siły. Nowy sposób płatności w sklepach franczyzowej sieci

Żabka akceptuje karty przedpłacone EdenredMateriały prasowe

Grupa Żabka poinformowała o rozpoczęciu współpracy z Edenred. Oznacza to, że od teraz we wszystkich sklepach działających pod szyldem franczyzowej sieci można płacić za pomocą kart jednego z wiodących na polskim rynku wydawców kart przedpłaconych.

Żabka zdążyła już przyzwyczaić swoich klientów do regularnego poszerzania oferty o kolejne nowości. Niedawno użytkownikom sklepowej aplikacji udostępniono usługę przejazdów taksówkarskich we współpracy z Freenow oraz możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej. Teraz nadszedł czas na wprowadzenie innowacyjnego sposobu płatności. Grupa właśnie nawiązała współpracę z Edenred - jednym z wiodących na rodzimym rynku wydawców kart przedpłaconych.

Żabka nawiązuje współpracę z Edenred

W sklepach sieci Żabka akceptowane są wszystkie rodzaje kart Edenred - zarówno plastikowe, jak i wirtualne, w wersjach lunchowych, podarunkowych oraz premiowych. Dla sprzedawców i franczyzobiorców proces płatności nimi jest identyczny jak w przypadku standardowych kart płatniczych, co gwarantuje płynność i wygodę obsługi.

- Wprowadzenie płatności kartami Edenred w sklepach Żabka doskonale wpisuje się w dynamicznie rozwijany przez nas segment lunchowo-obiadowy, który cieszy się ogromną popularnością. Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą jeszcze łatwiej korzystać z szerokiej gamy produktów dostępnych w Żabce, w tym świeżych, gotowych dań oferowanych przez nasze marki własne, takie jak Szamamm czy Dobra Karma – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska.

Nowe rozwiązanie pozwoli sieci nie tylko mocniej związać dotychczasowych klientów, ale także zdobyć nowych, którzy od teraz będą mogli realizować swoje potrzeby nie tylko w punktach gastronomicznych czy sklepach konkurencji.

Wysoka popularność dań obiadowych w Żabce

Sieć informuje w najnowszym komunikacie, że wśród produktów marki własnej Żabki, klienci znajdą dobrze znane dania, takie jak pierogi, naleśniki czy kotlety, a także kulinarne przysmaki z całego świata oraz warianty, które powstały jako odpowiedź na najnowsze kulinarne trendy lub specjalne okazje w ciągu roku. 

Ich popularność potwierdzają wyniki sprzedaży - co miesiąc klienci sieci kupują około 4 milionów dań obiadowych. Oferta Prosto z Pieca wzbogaca asortyment o szybkie, smaczne i o sprawdzonej jakości przekąski na ciepło.

09. maj 2025 23:52