05.12.2023 / 11:07
StoryEditor

Masz to jak... w Żabce. Sieć chce być bardziej wiarygodna dla partnerów

Żabka ma już 25 lat (fot. wiadomoscihandlowe.pl)wiadomoscihandlowe.pl
25 lat. Tyle na rynku polskim funkcjonuje sieć Żabka. Firma przygotowała specjalną kampanię informacyjno-wizerunkową poświęconą franczyzie pt. „Masz to jak… w Żabce!”. Firma chce przekonuje, że jest dla Polaków sprawdzoną i bezpieczną alternatywą dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią franczyzową.

Żabka podkreśla, że „elastyczne podejście i działanie zgodnie z ideą franczyzocentryczności od 25 lat towarzyszą sieci w rozwoju polskiej przedsiębiorczości. Pomimo zmieniającej się sytuacji rynkowej i pojawiających się wyzwań, swoje lokalne biznesy pod jej szyldem prowadzi z sukcesem w całej Polsce już ponad 8600 przedsiębiorców. Kampania „Masz to jak... w Żabce!” zwraca uwagę na wieloletnie doświadczenie sieci i wsparcie oferowane franczyzobiorcom już od samego początku współpracy. Prezentuje franczyzę z Żabką jako sprawdzoną i bezpieczną alternatywę dla pracy na etacie lub niezależnej działalności poza siecią franczyzową.”

„Mottu „Masz to jak... w Żabce!”, które parafrazuje - oznaczającą trwałość i stabilność - frazę „masz to jak w banku”, będą towarzyszyć hasła nawiązujące do działalności sieci i wsparcia franczyzobiorców. Wśród nich pojawią się m.in.: „Własny biznes z doświadczonym partnerem”, „Sprawdzona lokalizacja na sklep?”, „Szkolenia i wsparcie biznesu?” czy „Znana marka i klienci od pierwszego dnia”.”

Kampania Żabki obejmie nośniki zewnętrzne (np. outdoor), komunikację w Internecie, w tym działania reklamowe oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn, YT). W ramach projektu zaplanowane zostały dodatkowe działania, w tym m.in. seria wywiadów z franczyzobiorcami, które opublikowane zostaną w formie artykułów, podcastów oraz materiałów video m.in. na YouTube oraz w aplikacjach do słuchania podcastów.

Za przygotowanie idei kreatywnej i aktywności w social mediach odpowiadała agencja Garden of Words. Nad koncepcją i spójnością artystyczną czuwała Zuzanna Dąbrowska, Art Director. Za zakup mediów i plan realizacji strategii odpowiadał dom mediowy Spark Foundry Polska we współpracy z komórką specjalistyczną Performics. Produkcję spotu, podcastów i sesji foto zrealizował dom produkcyjny 8image. Materiały w nowej odsłonie będą dostępne w kanałach online, na terenie placówek Żabka, jak również na nośnikach zewnętrznych, takich jak bilbordy czy citylight.

Kampania rozpoczęła się 2 października br.

Spółka Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience w Polsce, która w latach 2016-21 otworzyła ponad 4000 nowych sklepów. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki.

14. grudzień 2024 08:44