Jak podkreśla operator, charakteryzuje ją dobry skład i konkurencyjne ceny do rozpoznawalnych marek. Tworząc linię „Wyborne wędliny” skupiono się bowiem na ograniczeniu listy składników do niezbędnego minimum, dbając o naturalność produktu.
Mięso pochodzi ze sprawdzonych źródeł i od zaufanych dostawców, co zapewnia najwyższą jakość i bezpieczeństwo - słyszymy w centrali Lewiatana.
Co wchodzi w skład nowej linii produktów Lewiatana?
W ramach nowej linii konsumenci znajdą zarówno pakowane kiełbasy, jak i krojoną wędlinę z lady tradycyjnej. Oferta obejmuje:
- Frankfurterki (270 g) - wyprodukowane ze 105 g mięsa wieprzowego na 100 g produktu.
- Parówki z szynki (250 g), w składzie 90% mięsa z szynki.
- Kiełbasę śląską (550 g) z 90% zawartością mięsa wieprzowego.
Dodatkowo w asortymencie tradycyjnej lady pojawił się filet z indyka z mięsnością blisko 80%, która zapewnia idealną konsystencję i łatwość krojenia na krajalnicy.
Ile nowości rocznie wprowadza Lewiatan pod marką własną?
Wędliny są już dostępne w sieci sklepów Lewiatan jako część oferty marki własnej, sygnowanej jej logo.
„Wyborne wędliny” to linia produktów stworzona z myślą o najbardziej wymagających smakoszach. To nie tylko atrakcyjna cena, ale przede wszystkim gwarancja doskonałego smaku i wysokiej jakości. Każdy produkt z tej serii powstaje z dbałością o detale, co przekłada się na wyjątkowe doznania kulinarne – podkreśla Andrzej Izraelski, dyrektor handlowy, członek zarządu Lewiatan Holding SA.
W minionym roku, opierając się na wynikach badań, obserwacjach oraz analizie trendów i potrzeb konsumentów, do asortymentu marki własnej wprowadzono 48 nowości. Jeszcze w tym roku planowane jest dalsze rozszerzenie asortymentu marki własnej o produkty nabiałowe, co ma stanowić umocnienie pozycji Lewiatana jako dostawcy kompleksowej oferty private label, odpowiadającej na potrzeby współczesnego konsumenta.
Ile sklepów zrzesza sieć Lewiatan?
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najlepiej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2024 roku w sieci zrzeszonych było blisko 3300 placówek handlowych zatrudniających ponad 28 tysięcy pracowników, co dało jej 5. miejsce w rankingu 30 największych spożywczych sieci franczyzowych w Polsce, opracowywanego od lat przez redakcje “Wiadomości handlowych” i portalu Franczyzawhandlu.pl.
Łączne obroty sieci w 2024 roku przekroczyły 17,4 miliarda złotych, co plasuje Lewiatana w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.