10.06.2024 / 10:42
StoryEditor

Auchan planuje uruchomienie w 2024 r. aż 25 franczyzowych supermarketów i sklepów osiedlowych

Auchan Supermarket w Łodzi (fot. KK)
Auchan jest siecią wielokanałową, która łączy różne ścieżki zakupowe i doświadczenia klientów. Detalista pracuje nad rozwojem sieci sklepów, uruchamiając nowe sklepy convenience i supermarkety, w czym bardzo ważną rolę odgrywa formuła franczyzowa.

– Dążymy do tego, aby nasza marka była dostępna dla jak największej liczby polskich konsumentów. Dlatego też w 2024 r. planujemy otwarcie kolejnych 5 supermarketów własnych oraz aż 25 sklepów franczyzowych – zarówno w małych, średnich jak i większych miastach – wylicza Hanna Bernatowicz, dyrektorka komunikacji Auchan Polska.

Franczyzowe supermarkety i sklepy osiedlowe

– Nasze sklepy własne będą otwierane w formacie supermarket, to placówki o powierzchni handlowej od 700 do 1200 mkw. Natomiast sklepy franczyzowe to również sklepy w formacie Moje Auchan, o powierzchni około 500 mkw. Przykładem może być sklep w Mętowie, nasza placówka zarządzana przez franczyzobiorcę – uzupełnia menedżerka.

Jak dodaje, niezależnie od formatu sklepów dla sieci ważne jest odpowiednie integrowanie ich z otoczeniem, tak by jak najlepiej odpowiadały na jego potrzeby.

– Mocno wierzymy w siłę fizycznego handlu detalicznego w połączeniu z uzupełniającym go handlem cyfrowym i zapewnieniem klientom dodatkowych usług, takich jak szybka dostawa do domu – podsumowuje Hanna Bernatowicz.

Auchan Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce.

Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

27. lipiec 2024 00:32