30.04.2025 / 11:45
StoryEditor

White Bear Coffee kontynuuje ekspansję. Białostocka firma otworzyła 20. franczyzowy lokal

Nowa kawiarnia White Bear CoffeeMateriały Prasowe

Sieć White Bear Coffee otworzyła jubileuszową placówkę. Lokal numer 20 mieści się w Ełku. Jego właścicielami są doświadczeni franczyzobiorcy, którzy z powodzeniem prowadzą już dwie kawiarnie w Suwałkach. - Ełk to dynamicznie rozwijające się miasto z dużym potencjałem, szczególnie w kontekście turystyki – mówi Mateusz Hołubowicz, współwłaściciel obiektu.

White Bear coffee poszerza swoją działalność na terenie naszego kraju. Sieć otworzyła właśnie lokal numer 20. Placówka mieści się w Ełku, przy ulicy Armii Krajowej.

– Jesteśmy podekscytowani możliwością otwarcia naszej trzeciej kawiarni pod szyldem the White Bear Coffee. Sukces, który odnieśliśmy w Suwałkach, zachęcił nas do dalszego rozwoju w regionie. Ełk to dynamicznie rozwijające się miasto z dużym potencjałem, szczególnie w kontekście turystyki – mówi Mateusz Hołubowicz, który wspólnie z żoną Justyną są właścicielami nowego lokalu.

Państwo Justyna i Mateusz z powodzeniem prowadzą dwie kawiarnie White Bear Coffee w Suwałkach.

– Cieszymy się, obserwując rozwój naszych franczyzobiorców. To, że decydują się na otwieranie kolejnych lokali, jest najlepszym dowodem na skuteczność stworzonego przez nas modelu biznesowego. Wierzymy, że kawiarnia w Ełku szybko zyska sympatię mieszkańców i turystów odwiedzających Mazury – komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Wkrótce kolejne otwarcia

Franczyzowa sieć White Bear Coffee przymierza się do kolejnych otwarć. Z informacji przekazanych przez firmę wynika, że jeszcze w pierwszej połowie tego roku, na gastronomicznej mapie Polski pojawią się cztery kawiarnie działające pod szyldem marki. Będą one usytuowane w następujących miastach:

  • Warszawa,, ul. Urugwajska,
  • Siedlce, ul. Biskupa Ignacego Świrskiego,
  • Nysa, ul. Rynek,
  • Łódź, ul. Piotrkowska.

Nie tylko ekspansja

W 2025 roku sieć planuje rozszerzyć usługę dostawy kawy, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem m.in. w Białymstoku. Już wkrótce z tej opcji będą mogli skorzystać mieszkańcy kolejnych polskich miast.

The White Bear Coffee nie ogranicza się wyłącznie do działalności biznesowej. W najbliższym czasie sieć zamierza bowiem zintensyfikować działania edukacyjne prowadzone w ramach popularnego podcastu "Rozmowy o franczyzie".

– Naszym celem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale także edukowanie społeczeństwa na temat kultury picia kawy oraz zrównoważonego rozwoju branży. Widzimy, że współcześni konsumenci bardzo cenią sobie autentyczność i jakość, dlatego stawiamy na rzemieślnicze podejście do przygotowywania napojów kawowych oraz unikalną atmosferę naszych lokali – podkreśla Łukasz Kaliciński.

Strategia rozwoju uwzględnia również inwestycje w najnowsze technologie, które pozwolą na zwiększenie efektywności pracy baristów i podniesienie jakości obsługi gości.

Sieć the White Bear Coffee powstała w 2019 r. w Białymstoku. Franczyza liczy obecnie 19 kawiarni, m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie czy Lublinie. Na rynku działa także rzemieślnicza palarnia kawy, sklep stacjonarny i sklep internetowy marki the White Bear.

01. maj 2025 14:48