27.02.2024 / 11:47
StoryEditor

Kolejny lokal Da Grasso w nowej odsłonie

Nowy lokal Da Grasso w ŁodziMateriały prasowe
To już trzynasty lokal serwujący pizzę w Łodzi. Ten jest jednak pierwszym w Polsce w nowej identyfikacji wizualnej marki. Popularna sieć rozwija się w systemie franczyzowym.

Nowy lokal sieci znajduje się w samym centrum miasta przy ul. Piotrkowskiej 65. To pierwsza restauracja, która została zaprojektowana w nowej identyfikacji wizualnej marki. To m.in. odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny z lokalnym akcentem oraz nowe hasło towarzyszące marce: “Wszystko dobrze”.”

Nowa odsłona

- Ta restauracja to moje kolejne przedsięwzięcie pod marką Da Grasso, jednak pierwsze w zupełnie nowej, świeżej odsłonie. Zmienione logo, kolorystyka oraz nowe hasło przewodnie, a nawet nietypowe wlepki z pewnością przyciągną nie tylko stałych, ale również nowych klientów. Ponadto, nasze odświeżone menu oferuje jeszcze większą różnorodność smaków i nowości kulinarne, które odpowiedzą na naprawdę różnorodne gusta kulinarne naszych gości – opowiada Leszek Szwajcer, właściciel lokalu.

Co zjemy w Da Grasso?

W menu nowo otwartego lokalu znalazły się klasyczne i specjalne wersje pizzy, zestawy dla dzieci, burgery, makarony, dania mięsne, napoje sezonowe, a także sety imprezowe i desery.

Restauracja przy ulicy Piotrkowskiej 65 w Łodzi jest czynna 7 dni w tygodniu (poniedziałek-czwartek; niedziela – 12:00-22:00; piątek-sobota – 12:00-00:00).

Pizzeria we franczyzie

Da Grasso to największa franczyzowa sieć pizzerii w Polsce, w której skład wchodzi blisko 190 lokali w całym kraju. Obecnie intensywnie się rozwija i poszukuje partnerów franczyzowych w kilkunastu miastach Polski m.in.: Oławie, Mielcu, Kościerzynie, Dębicy, Krośnie, Inowrocławiu, Lesznie, Gnieźnie, Świdnicy, Tarnobrzegu czy Nowym Dworze Mazowieckim, Łasku, Zgierzu, Głownie, Strykowie, Łęczycy. Franczyzowa sieć pizzerii planuje podwoić liczbę restauracji.

Do kogo należy Da Grasso?

Od 2022 roku sieciówka należy do norweskiego koncernu Orkla, który specjalizuje się w dostawie markowych dóbr konsumpcyjnych dla sektora spożywczego, out-of-home i handlu detalicznego. Orkla posiada łącznie ponad 800 pizzerii w europejskich krajach – w Niemczech, w Finlandii oraz w Holandii.

19. maj 2024 14:00