23.05.2024 / 11:53
StoryEditor

VRG będzie rozwijać sieć franczyzowych multibrandowych salonów modowych, oferujących marki Vistula, Bytom i Wólczanka

Salon Vistula (fot. mat. pras.)
Polska firma modowa Vistula Retail Group zapowiedziała we wtorek, że wkrótce rozpocznie testy nowego konceptu multibrandowych salonów, oferujących produkty należących do portfolio grupy marek Vistula, Bytom i Wólczanka. Detalista zamierza budować sieć franczyzową tych placówek.

– Współpraca naszych marek z franczyzobiorcami jest dla nas bardzo istotna, dlatego w trzecim kwartale 2024 roku planujemy uruchomić pilotażowy projekt z myślą o obecnych i przyszłych franczyzobiorcach. Zaoferujemy im nowy, multibrandowy koncept składający się z oferty naszych trzech marek modowych: Vistula, Bytom i Wólczanka - zapowiada prezes VRG Mateusz Kolański.

Rozwój sieci franczyzowej

Grupa planuje rozwój sieci franczyzowej i po zakończeniu pilotażu nowego konceptu zamierza zachęcać przyszłych franczyzobiorców do otwierania salonów w mniejszych miejscowościach. VRG ma w planach wzrost sprzedaży w segmencie odzieżowym i utrzymanie pozytywnej dynamiki sprzedaży w marce jubilerskiej. To cele określone na początku 2024 r., które teraz spółka podtrzymuje, zapowiadając podjęcie "konkretnych działań". Jednym z nich jest wypracowanie konceptu salonu multibrandowego.

Vistula po dokonaniu zmian na poziomie produktów, jest obecnie na etapie dalszej rewizji strategii marketingowej. Z kolei Bytom i Wólczanka zakończyły kwartał już ze zmianami w tych obszarach. "Marki planują dalej pracować nad rentownością swoich sklepów, a Wólczanka będzie konty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 45% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla zalogowanych użytkowników.

Zaloguj się i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

27. lipiec 2024 11:03