Lewiatan przejmuje 19 sklepów na Podlasiu
Jak ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl, w lipcu do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan dołączyło 19 sklepów. Placówki te, które przez ponad pięciu lat latach funkcjonowania pod inną marką franczyzową – Top Market należąca do Polskiej Grupy Supermarketów (PGS).
– Decyzja o powrocie tych sklepów do Lewiatana, w obliczu silnej konkurencji na podlaskim rynku detalicznym jest najlepszym dowodem i potwierdzeniem, że silna marka i mocna oferta franczyzowa oferowana przez sieć Lewiatan jest realnym wsparciem i wartością, jakiej oczekują niezależni przedsiębiorcy – mówi Robert Rękas, prezes Lewiatana Holding.
„Bardzo nas cieszy powrót tych sklepów do sieci Lewiatan”
W jego opinii, wpływ na taką decyzję miał również unikalny model franczyzy partycypacyjnej, które oferuje PSH Lewiatan.
– Bardzo nas cieszy powrót tych sklepów do sieci Lewiatan. Są to placówki należące do jednej grupy właścicielskiej, znajdujące się w bardzo dobrej kondycji, sprawnie zarządzane i z ugruntowaną pozycją na lokalnym rynku – podkreśla Paweł Cieśluk, dyrektor regionu i prezes spółki regionalnej Lewiatan Podlasie na łamach portalu wiadomoscihandlowe.pl
Średnia powierzchnia sklepów, które wróciły do sieci Lewiatan to 213 mkw., a największy z nich ma 446 mkw. sali sprzedaży.
PSH Lewiatan miała 17,5 mld zł przychodu
W ubiegłym roku franczyzobiorcy PSH Lewiatan wygenerowali łączne obroty blisko 17,5 mld zł brutto, co plasuje sieć w gronie największych detalistów spożywczych w Polsce.
PSH Lewiatan zakończył pierwsze półrocze z liczbą 3 265 zrzeszanych sklepów. Od stycznia do czerwca otwarto 139 nowych placówek.
Pakiet franczyzowy oferowany przez sieć obejmuje m.in. korzystne kontrakty handlowe z wypłatą wynagrodzeń, szeroką ofertę produktów marki własnej, kompleksowe wsparcie marketingowe, najnowsze narzędzia analityczne oraz program lojalnościowy Mój Lewiatan z aplikacją mobilną, czy też pakiet umów niehandlowych znacząco obniżający koszty działalności.
Lewiatan to jedna z sieci należących do Grupy Eurocash.