14.03.2024 / 16:17
StoryEditor

Żabka jak McDonald’s? Popularna sieć idzie mocno w gastro

Żabka wprowadziła promocyjne kupony na dania i napoje
Tym razem sieć przygotowała benefity dla klientów korzystających z ofert Żabka Café i „prosto z pieca”. Klienci, którzy w wybranym sklepie sieci kupią dowolny produkt z tych ofert, otrzymają ulotkę z 12 kuponami rabatowymi „Mniam kupony!”, które będą mogli wykorzystywać przy kolejnych zakupach. Wcześniej tego typu papierowe kupony były niezwykle popularne w sieci fast-foodowej McDonald’s, która obecnie niemal całkowicie zastąpiła je aplikacją mobliną.

Przy pomocy kuponów np. hot dog, będzie dostępny za 4 zł, a drugie stripsy z kurczaka lub churrosy do małej kawy będą kosztowały tylko 1 zł. Prócz kuponów w wersji tradycyjnej dostępne są także kupony w aplikacji Żappka. Oferta obowiązuje w sklepach całej sieci do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów. 

- Postanowiliśmy zaoferować naszym klientom coś wyjątkowego, tak aby mogli spróbować produktów dostępnych w ramach oferty #PROSTOzPIECA i Żabka Café w jeszcze korzystniejszych cenach. „Mniam kupony!”, które są dostępne w naszych sklepach oraz w aplikacji Żappka, to idealne rozwiązanie dla fanów ciepłych przekąsek i kawy, których w Żabce nie brakuje. Chcemy, aby Żabka była miejscem, w którym oferujmy łatwy dostęp do wysokiej jakości street foodu, a dzięki takim akcjom promocyjnym wychodzimy jeszcze bardziej naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów – opowiada Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska. 

Żabka rzuca wyzwanie McDonald’s-owi?

W ofercie popularnej sieci franczyzowej dostępne są zapiekanki, burgery, frytki, churrosy, nuggesty, chicken popsy oraz stripsy z kurczaka, a także produkty w zestawach: chrupbox nuggetsy z frytkami, chrupbox chicken popsy z frytkami oraz chrupbox stripsy z frytkami (to dania z oferty „prosto z pieca”. 

Natomiast w standardowej ofercie Żabka Café znajdują się hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki po donuty i pączki. Jest też gorąca kawa oraz inne ciepłe napoje.

Dania typu burgery, frytki i stripsy, dotąd były domeną fast-foodowych lokali o amerykańskiej proweniencji. Dzisiaj wyzwanie rzuca im poznańska sieć sklepów covienience, która chce przekonać do siebie podniebienia polskich klientów.  

14. grudzień 2024 08:49