Fit Cake w Poznaniu i Gdańsku
Przedsiębiorca prowadzący od niemal pięciu lat lokal Fit Cake na poznańskim Grunwaldzie, uruchomił w tym roku punkt w największej galerii handlowej w mieście - Posnania. Jak się dowiedzieliśmy, franczyzobiorca nie tylko planuje dalszy rozwój, ale także zadeklarował chęć kontynuacji współpracy z marką na kolejne lata.
Również franczyzobiorca z Gdańska podjął decyzję o przedłużeniu umowy franczyzowej na następne 5 lat. Co więcej, pan Łukasz wspiera sieć w rozwoju lokalnym oraz będzie wprowadzał kolejnych kandydatów na gdański rynek. Obecnie prowadzone są poszukiwania nowych lokalizacji, jak również sam biznesmen zamierza otworzyć nowy lokal Fit Cake.
Historia inspiracji – od nauczycielki do właścicielki Fit Cake
Przykładem determinacji i sukcesu w sieci Fit Cake jest pani Magda z Niepołomic, nauczycielka języka polskiego, która we wrześniu 2020 roku zdecydowała się na zmianę zawodową. Bez doświadczenia w prowadzeniu biznesu, zachęcona przez męża, otworzyła swoją pierwszą niecukiernię – i to w najtrudniejszym możliwym momencie.
- Rodzina i znajomi nie mogli uwierzyć. Zostawiłam stabilną pracę na etacie na rzecz niepewnego biznesu, o którym wiedziałam niewiele – wspomina pani Magda.
Dwa miesiące po otwarciu przyszedł lockdown, a lokalizacja w pustej galerii handlowej okazała się ogromnym wyzwaniem. Pięć innych biznesów w tym miejscu upadło, ale Fit Cake przetrwał. Pani Magda zdecydowała się na kolejny ryzykowny krok – znalazła nowy lokal w sercu Niepołomic, w obiekcie zbudowanym na miejscu starej stodoły, wykorzystując 120-letnie drewniane drzwi jako element wystroju baru.
Dziś niecukiernia w Niepołomicach to popularne miejsce na kulinarnej mapie regionu, a pani Magda nie wyobraża sobie powrotu do dawnej pracy. - Fit Cake zmienił moje życie i jestem za to ogromnie wdzięczna – podsumowuje z uśmiechem.
Po czterech latach intensywnej pracy zdecydowała się przedłużyć współpracę z marką na kolejne 5 lat.
Czym zajmuje się sieć Fit Cake?
Fit Cake to sieć niecukierni założona w 2016 roku w Białymstoku, oferująca bezcukrowe wypieki. Marka rozwija się w modelu franczyzowym. Posiada oddziały na całym świecie.