Dzień Otwarty w Żabce
Zaplanowane spotkanie to też okazja do rozmowy zarówno z franczyzobiorcami, jak i ekspertami franczyzy, którzy opowiedzą o modelu biznesowym, szczegółach rozpoczęcia działalności oraz zakresie wsparcia sieci. Uczestnicy będą mogli poznać cały proces, jaki przechodzi kandydat na franczyzobiorcę: od rekrutacji, poprzez szkolenia, aż do momentu otwarcia sklepu.
- Centrum Przedsiębiorczości to przestrzeń stworzona do rozmowy o prowadzeniu biznesu w modelu franczyzowym. Na co dzień prowadzone są tu spotkania z kandydatami na franczyzobiorców, szkolenia finansowe, warsztaty operacyjne oraz konsultacje z ekspertami różnych działów. Podczas Dnia Otwartego pokażemy uczestnikom, jak wygląda droga do otwarcia sklepu w praktyce. Cieszę się, że będziemy mogli podzielić się naszymi doświadczeniami z innymi osobami, które rozważają otwarcie własnego biznesu - mówi Patrycja Nowak, franczyzobiorczyni sklepu Żabka z Bytomia.
Żabka od kuchni, czyli szkolenia, warsztaty i historie sukcesu
Eksperci Żabki opowiedzą o warunkach rozpoczęcia współpracy, a franczyzobiorcy podzielą się swoimi historiami - jak wyglądały ich początki, jak poradzili sobie z wyzwaniami i jakie sukcesy osiągnęli w trakcie swojej kariery.
Uczestnicy wezmą udział w interaktywnych warsztatach pod nazwą „Żabka od kuchni”, które pozwolą im zobaczyć zaplecze sklepu oraz poznać korzyści z franczyzy Żabki. Będą mogli odwiedzić również stoiska informacyjne, skorzystać ze strefy networkingowej i bufetu z przekąskami, a także zrobić pamiątkowe zdjęcia z maskotkami Żabki.
W jakich regionach Żabka poszukuje franczyzobiorców?
Zbliżający się wydarzenie to również okazja, by poznać szczegóły oferty sklepów w jednym z najbardziej tętniących życiem rejonów stolicy. Żabka poszukuje bowiem franczyzobiorców, którzy poprowadzą sześć nowych punktów w okolicach Dworca PKP Warszawa Centralna – miejscu, które codziennie odwiedzane są przez wielu mieszkańców, turystów i podróżnych.
Tak atrakcyjne położenie niesie ze sobą duży potencjał biznesowy, a prestiżowa lokalizacja i rozpoznawalna marka mogą stworzyć sprzyjające warunki do rozwoju dla nowych franczyzobiorców.